۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۰

ثروت خود را از کسب و کار پسته به درست آوردم

شغل و حرفه ی مناسبی را انتخاب کنید، متوسط درآمد سالانه مشاغل مختلف را بررسی کنید. سعی کنید به مشاغلی وارد شوید که در آمد سالانه خوبی داشته باشد، حال تجارت یکی از شاغل های پر درآمد به شمار می رود که با آن میشود مسیر موفقیت را کوتاه تر کرد، من نیز با شروع فعالیت خود در حوزه پسته توانستم همین امر را اجرا کنم.
ثروت خود را  از کسب و کار پسته به درست آوردم
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------

شغل و حرفه ی مناسبی را انتخاب کنید، متوسط درآمد سالانه مشاغل مختلف را بررسی کنید. سعی کنید به مشاغلی وارد شوید که در آمد سالانه خوبی داشته باشد، حال تجارت یکی از شاغل های پر درآمد به شمار می رود که با آن میشود مسیر موفقیت را کوتاه تر کرد، من نیز با شروع فعالیت خود در حوزه پسته توانستم همین امر را  اجرا کنم.

 

پسته اکبری ممتاز


کشور ما از گونه های مختلف پسته اکبری ممتاز روبرو است و سالانه پسته های مختلفی تولید می شود که در بین همه این خشکبارها پسته اکبری از خرید و فروش بالایی برخوردار است.

اگر افراد به بازار فروش پسته مراجعه کنند حتما به راحتی مشاهده می کنند قیمت پسته اکبری ممتاز بسیار مقرون به صرفه است، چون این خشکبار از جمله پسته های خوشمزه و با کیفیت به شمار می آید.

همچنین دارای طعم و مزه عالی است که فقط شما لازم است این پسته را یک بار تست کنید تا عاشق این آجیل پر خاصیت شوید از مزه عالی برخوردار است.

اگر دوست دارید پسته اکبری تازه بدون هیچ ضایعات و پوچی خرید و فروش کنید می توانید با دست گرفتن وسیله ارتباطی خود بدون هیچ استرس و هزینه اضافه ای به سایت فروش ما مراجعه کنید تا این خشکبار با کیفیت را با بهترین قیمت خریداری کنید.

چون مجموعه ما مشتری مداری را سرلوحه خود قرار داده اند بنابراین تمام تلاش خود را می کنند بهترین پسته را به متقاضیان خود ارائه دهند حتی مشاوران فروش ما می توانند زمینه خرید شکل عمده را نیز برای طرفداران این محصول ایجاد کنند.

 

پسته دامغان


از قدیم تا به حال انواع پسته دامغان در مناطقی از کشور رشدی قابل توجه داشته است اما درخت پسته به صورت وحشی در دامغان نقطه ای هست که می توان گفت دامغان را به این شهرت رسانده است و پیشرفتی چشم گیر در این حوزه دارد.

درسته که در حال حاضر شهرهایی مثل؛ رفسنجان و سیرجان هم به عنوان مراکز تولید پسته شناخته شدند اما دامغان از ابتدا با این عنوان دیده شد و هنوز هم یکی از شهرهای قدرتمند در ایران در حوزه تولید پسته محسوب می شود.

اگر کیفیت محصولی که خریداری می کنید برای شماهم اهمیتی دوچندان دارد باید این را بدانید که پسته دامغان در میزان چربی و طعم متفاوت زبانزد است که این موارد همگی به شرایط اقلیمی مناسب وابسته هستند.

این مطلب درسته که تمام انواع پسته که شامل؛ اکبری، کله قوچی، احمدآقایی و ...... هستند در دامغان می رویند اما پسته دامغان به تنهایی و جدای از تقسیم بندیهایی که برای پسته در نظر گرفته ایم انواع مختلفی دارد که به آنها اشاره خواهیم کرد.

پسته عباسعلی دامغان؛ این پسته از گروه پسته احمدآقایی هست و شاید این نکته برای شما هم جالب باشد که بدانید این نوع از پسته در ابتدا توسط دانشگجاه کمبریج انگلستان مورد تحقیق قرار گرفته است و سال 70 نهالی از آن که اصلاح نژاد شده وارد بازار شده است.
 

پسته دامغان تازه


پسته دامغان تازه دارای کارایی و کاربرد بسیار زیادی هستند و برای پختن انواع کیک و شیرینی و انواع غذاها مورد استفاده قرار می‌ گیرند

خلال پسته و مغز پسته دارای طعم بسیار لذیذی بوده و این محصولات به صورت بسته بندی شده و یا فله ای در بازار عرضه شده اند که هر کدام از آنها نظر خریداران زیادی را برای خرید جلب کرده اند.

پسته دامغان دارای طعم بسیار لذیذی بوده این محصول از خواص و فواید بسیار زیادی برخوردار می باشد.
یکی از مهمترین خواص پسته دامغان آن است که دارای طبع گرم بوده و می تواند تاثیرات بسیار زیادی در درمان بیماریهای ناشی از مزاج سرد داشته باشد.

افرادی که دارای مزاج سرد هستند، می توانند با مصرف این محصول به راحتی موجب درمان بیماریهای خود شوند.
پسته دامغان تازه و اعلا در بهترین مناطق آب و هوایی کشور تهیه و تولید می‌ شود.
 
کد مطلب: 70881
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام