۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۵

مطالبات ۱۰۰۰ میلیارد تومانی مخابرات

ایتنا - ​​​​​​​برای تحقق نوسازی شبکه مخابرات کشور به منظور خدمت‌رسانی شایسته به مشتریان، منابع مالی لازم است تا با حمایت از مجموعه مخابرات، حوزه ارتباطات کشور به سمت خدمات مبتنی بر اقتصاد دیجیتال و فیبر نوری حرکت کند.
مطالبات ۱۰۰۰ میلیارد تومانی مخابرات

محمدرضا بیدخام با بیان این مطلب اظهار کرد: اگر مخابرات نتواند سرویس دهی مناسب و مطلوب داشته باشد، بسیاری از صنایع و کارخانجات تجهیزات مخابراتی با خطر از دست دادن  درآمد خود روبرو می شوند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران افزود: اکنون کارخانجات تولید فیبر و کابل سازی با ۲۰درصد ظرفیت کار می کنند و اگر مخابرات نتواند به عنوان بزرگ ترین مشتری این صنایع، سرویس دهی مناسب داشته باشد، بسیاری از این کارخانجات با توقف تولید و حتی بیکاری کارکنان مواجه می شوند.

وی با بیان اینکه مشتریان هم در حوزه تلفن ثابت و هم دیتا باید پایداری شبکه را احساس کنند، گفت: عدم وجود منابع مالی لازم برای توسعه بازسازی شبکه و سرقت کابل های مخابراتی از مشکلات موجود است.

بیدخام گفت: در حال حاضر حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان لاوصولی در شرکت داریم، با توجه به تورم و افزایش حقوق پرسنل و میزان زیادی از درآمد صرف منابع انسانی می شود که اگر این منابع تامین نشود، مشکلات مربوط به کارکنان ادامه می یابد.

وی که در یک برنامه رادیویی سخن می‌گفت، تاکید کرد: شرکت مخابرات اگر به اینجا رسیده به واسطه زحمات و تلاشهای عزیزان بازنشسته است، برند شرکت مخابرات قدیمی ترین برند ارتباطی کشور است که اگر ارتقاء و توسعه پیدا کرده به واسطه این عزیزان بوده و مطالبات قانونی آنها قطع به یقین باید پرداخت شود و هیات مدیره مصوبات خوبی در این زمینه دارد که امیدواریم با تامین منابع لازم این امر محقق شود.

بیدخام گفت: مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر استخدام ایثارگران شاغل در ارگان‌ها و سازمان‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است و در صورت تامین منابع مالی موردنیاز از سمت دولت این امر محقق می شود.
کد مطلب: 70823
برچسب ها: مخابرات
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام