۰
plusresetminus
شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۹
​​​​​​​مدیرعامل شرکت ملی پست

شرایط کسب‌وکارهای اینترنتی رو به بهبود است

ایتنا - ​​​​​​​مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با اشاره به اینکه بسیاری از کسب‌وکارها به پلتفرم‌های داخلی مهاجرت کرده‌اند، از افزایش درآمد و ترافیک پست در آبان‌ماه سال جاری خبر داد.
شرایط کسب‌وکارهای اینترنتی رو به بهبود است

«محمود لیائی» معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با اشاره به مهاجرت کسب و کارها از پلتفرم‌های خارجی به پلتفرم‌های بومی، گفت: بر اساس قراردادهایی که پست با پلتفرم‌های داخلی برای جابه‌جایی مرسولات آنان دارد به طور متوسط بیش از ۳۰ درصد افزایش ترافیک داشته‌اند.

وی با اشاره به کاهش درآمد و ترافیک پست در مهرماه گذشته بعد از محدودیت‌های اعمال شده برای برخی پلتفرم‌های خارجی، از افزایش درآمد و ترافیک این شرکت در آبان‌ماه نسبت به مهرماه خبر داد و افزود: درآمد شرکت ملی پست و ترافیک مرسولات در آبان‌ماه نسبت به مهرماه سال جاری به ترتیب ۲۷ و ۱۶ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایتنا از ایرنا، مدیر عامل شرکت ملی پست، با اشاره به اینکه بخشی زیادی از لجستیک و جابه‌جایی کالاهای فروخته شده توسط کسب و کارهای اینترنتی از طریق پست انجام می‌شود، وضعیت ترافیک و درآمد پست را شاخص مناسبی برای نشان دادن وضعیت کسب و کارهای اینترنتی دانست و گفت: افزایش ترافیک مرسولات و همچنین درآمد شرکت پست در یک ماه گذشته نشان می‌دهد که حال کسب و کارهای اینترنتی رو به بهبود است.

لیائی با اشاره به جابه‌جایی ۲۵۶ میلیون مرسوله توسط پست در سال گذشته، تصریح کرد: در سال جاری پیش‌بینی کرده‌ایم که بتوانیم ۳۰۰ میلیون مرسوله را جابه‌جا کنیم.
کد مطلب: 70804
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام