کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با گوش دادن به ندای مثبت درونم به ثروت دست پیدا کردم

7 آذر 1401 ساعت 16:30

همیشه دلایلی را که باید به راه‌تان ادامه بدهید به خودتان یادآوری کنید. استیو جابز خودانگیزشی را به خوبی توضیح می‌دهد: «به نظر من افراد تاثیرگذار، نه فقط آنهایی که یک روز می‌آیند و می‌روند، آنهایی که ماندگار می‌شوند،‌ افرادی هستند که از درون برانگیخته شده‌اند. چراکه در فراز و نشیب تغییراتی که در نظرات و سلایق دیگران به وجود می‌آید، وقت‌هایی هست که مورد انتقاد واقع می‌شویدو انتقاد برای همه سخت و گران است. وقتی به شما انتقاد می‌شود‌، یاد می‌گیرید عقب بایستید و به ندای درون خود گوش دهید که می‌گوید «ادامه بده».


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



همیشه دلایلی را که باید به راه‌تان ادامه بدهید به خودتان یادآوری کنید. استیو جابز خودانگیزشی را به خوبی توضیح می‌دهد: «به نظر من افراد تاثیرگذار، نه فقط آنهایی که یک روز می‌آیند و می‌روند، آنهایی که ماندگار می‌شوند،‌ افرادی هستند که از درون برانگیخته شده‌اند. چراکه در فراز و نشیب تغییراتی که در نظرات و سلایق دیگران به وجود می‌آید، وقت‌هایی هست که مورد انتقاد واقع می‌شوید و انتقاد برای همه سخت و گران است. وقتی به شما انتقاد می‌شود‌، یاد می‌گیرید عقب بایستید و به ندای درون خود گوش دهید که می‌گوید «ادامه بده». ندای درونم کمک کرد که به ثروتی که همیشه مد نظر داشتم دست پیدا کنم و این امر را مدیون کارم در خصوص انواع کفش هستم.

 

کفش زنانه نوین چرم


کفش زنانه نوین چرم را در مقابل اشیای برنده، اشیای تیز و مواد اسیدی نگهداری نکنید.
چون روی چرم آثار غیر قابل برگشتی را ایجاد می کند اگر روی کفش چرم لکه ای عمیقی ایجاد شده، سعی نکنید هر طوری که شده آن را از بین ببرید.
چون ممکن است چرم آسیب ببیند در زمستان در دمای عادی اتاق کفش را قرار دهید تا خشک شود.
برای جلوگیری از فاسد شدن زیره کفش، چسب، شل و شکننده شدن چرم به هیچ عنوان کفش را روی بخاری قرار ندهید تا خشک شود.

 

کفش رسمی مردانه تبریز


چرم طبیعی درست همانند اثر انگشت دارای الگویی متغیر بوده و حتی جای زخم و خراش روی پوست جانور نیز روی آن مشخص است.
الگوی خطوط و راههای دو کفش رسمی مردانه تبریز یکسان نبوده و این اثر دیگری است که تا کنون هیچ کمپانی و شرکتی نتوانسته است آن را تقلید نماید.
اگر ساکن شهر هزار دالان و هزار رنگ تهران باشید حتما نام میدان فردوسی به گوشتان خورده است.
این منطقه یکی از گلوگاههای اصلی عرضه انواع چرم درجه یک می باشد که با مراجعه به آن به راحتی می توانید انواع کفش رسمی مردانه تبریز و دیگر برندهای معتبر ایرانی را بیابید.
 
 

کفش چرم خالص مردانه


کفشها در ابعاد و اندازه های مختلفی عرضه می شوند و در نوع زنانه، مردانه و بچگانه به بازار عرضه می شوند، کفش چرم خالص مردانه دارای کیفیت زیادی هستند و برای سالیان دراز مورد استفاده قرار می گیرند رنگ بندی این کفشها جزو اصلی ترین گزینه ها بوده و هر کسی بر طبق سلیقه می تواند این رنگها را انتخاب کند همچنین ست کردن کفشها با دیگر لباسها نیز امکان پذیر می باشد، سایز کفش نیز متفاوت است و هنگام خرید به عنوان مهمترین گزینه باید در نظر گرفته شوند این انتخاب سایز باعث می شود که پا در بهترین حالت خود قرار بگیرد و فشاری به آنها وارد نشود همچنین از افتادن کفشها از پا نیز جلوگیری به عمل می آید.
 


کد مطلب: 70755

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/70755/گوش-دادن-ندای-مثبت-درونم-ثروت-دست-پیدا-کردم

ايتنا
  https://www.itna.ir