۰
plusresetminus
دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۵

سرمایه خود را به الکل سپردم

ثروتمند کسی است که راه درست را انتخاب کرده و برای رسیدن به هدف خود در مسیر درست قدم برمی دارد، من نیز با گام نهادن در مسیر تجارت در زمینه الکل توانستم موفق شوم و به در آمد میلیاردی برسم.
سرمایه خود را به الکل سپردم
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



ثروتمند کسی است که راه درست را انتخاب کرده و برای رسیدن به هدف خود در مسیر درست قدم برمی دارد، من نیز با گام نهادن در مسیر تجارت در زمینه الکل توانستم موفق شوم و به در آمد میلیاردی برسم.

 

الکل سفید یک لیتری


الکل سفید یک لیتری برای ضدعفونی کردن، آنی و همان لحظه است. الکل به دست آمده از دستگاههای تقطیر و مواد اولیه کشاورزی بسیار ارگانیک است و ما این اطمینان را به شما می دهیم که با رعایت اصول استفاده از این ماده هیچ گونه آسیبی به ریه شما وارد نشود. همچنین برای جلوگیری از خشک شدن دستها در الکل طبی 70 درصد از گلیسیرین و نرم کننده استفاده می شود. استفاده های دیگر از الکل 96 درصد در صنعت دارو سازی و همچنین ساختن سرکه است.
ساختن الکل 70 درصد در منزل با استفاده از نسبت یک به سوم الکل 96 درصد با یا آب جوشیده سرد شده شما میتوانید به مقدار 1و نیم برابر الکل 70 درصد برسید. البته کارشناسان توصیه می کنند که این محصول را حتما از جاهای معتبر و زیر نظر وزارت بهداشت تهیه کنید زیرا در این مراکز تمام اصول آزمایشگاهی و مراحل تولید از بهترین مواد، دستگاه های تقطیر، افراد متخخصص در این زمینه، آزمایشگاه مجهز استفاده می شود تا مطمئن ترین محصول به دست مصرف کننده برسد.

 

الکل سفید طبی


الکل سفید طبی به سبب خاصیت دارویی و درمانی خود از شناخته شده ترین و پرکاربرد ترین الکل ها به شمار می رود.
انواع الکل سفید در بازار به صورت عمده توسط نمایندگی ها در سراسر کشور به فروش می‌ رسند، اما خریداران برای خرید مستقیم الکل های سفید می توانند به روش های مختلف اقدام نمایند.
بهترین روش برای خرید بدون واسطه الکل سفید مراجعه به سایت های معتبر فروش انواع الکل است.
در برخی مواقع این سایت های فروش، با اعمال تخفیفات شگفت انگیز بر قیمت فروش این محصولات سبب خرید مقرون به صرفه تر می شوند.
البته در بیشتر داروخانه ها و فروشگاه های فروش کالای پزشکی نیز الکل سفید وجود دارد.
غلظت الکل سفید به نسبت دیگر الکل ها بالا بوده و کاربرد آن در صنعت تولید مواد شوینده گسترده است.
 

الکل طبی خوراکی


پیشنهاد ما همیشه استفاده از یک محصول با کیفیت و واقعی است این حرف در صنعت الکل طبی خوراکی سازی به این معنا است که وقتی صحبت از ضدعفونی کننده های بدون الکلی به میان می آید باید بفهمیم که الکلی در این مواد وجود ندارد تا میکروبها را از بین ببرد. کدام ماده سریع و به راحتی تمام محیط را برای من ضد عفونی می کند.
بله خود الکل اتانول 70 درصد قدرت مبارزه با ویرروس های عفونی را دارد و برای استفاده صحیح از الکل اتانول 70 درصد ارگانیک شما بابد هم از ماسک و هم با فاصله 20 سانتی متری به دست و سطوح اسپری کنید تا هیچ گونه حساسیتی به وجود نیاید.
در این مرکز فروش به شما معرفی می کنیم که برای خرید الکل سفید 70 درصد با کیفیت و قوی و بدون ضرر و کاملا ارگانیک محصول تولید خود را به شما عرضه می کند و در رابطه با قیمت ها و هر گونه سوال دیگر در این زمینه راهنمایی لازم را مشاوران ما انجام میدهند.
 
کد مطلب: 70750
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام