۰
plusresetminus
دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۰

الکل مرا راهی مسیری برای ثروت کرد

با انتخاب الکل و ورودم به این حوزه توانستم با رسیدن به درآمدمیلیاردی خود توانستم به تمام کسانی که پولدار شدن را یک خواب و رویا میدانندنشان دهم که اینگونه نیست و هر فردی میتواند با تلاش به ثروت و موفقیت برسد.
الکل مرا راهی مسیری برای ثروت کرد
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


با انتخاب الکل و ورودم به این حوزه توانستم با رسیدن به درآمدمیلیاردی خود توانستم به تمام کسانی که پولدار شدن را یک خواب و رویا میدانندنشان دهم که اینگونه نیست و هر فردی میتواند با تلاش به ثروت و موفقیت برسد.



الکل طبی خوراکی


ابتدا در کارخانه با استفاده از بهترین تجهیزات آزمایشگاه و نیروی متخصص الکل طبی خوراکی و همچنین مواد کشاورزی مانند ملاس چغندر قند و دستگاههای تقطیر پیشرفته الکل طبی 96 درصد تولید می شود سپس به مقدار سه به یک الکل 96درصد آب مقطر ترکیب می شود تا الکل 70درصد تولید شود. اولین راه تشخیص این دو نوع رنگ شعله ی آن است که رنگ شعله ی متانول سفید یا همان زرد رنگ است و رنگ شعله ی الکل 70 آبی است و دومین تفاوت در نقطه‌ی جوش این دو نوع محصول است.

در اتانول 96 در دمای پایین 78درجه به جوش ولی متانول در دمای 655 درجه سانتی گراد به جوش می آید به همین خاطر از الکل 96 درصد برای تولید ضد یخ استفاده می‌کنند و فرمول الکل اتانول CH3CH2OH و نیمه قطبی است. فرمول الکل متانول CH3OH قطبی و به الکل چوب بینوا و متیل الکل معروف شده است و متانول یک نوع الکل شیمیایی است و استفاده از این ماده بیشتر در صنعت لاک سازی و رنگسازی و تهیه پلاستیک و مواد منفجره است پس در زمان استفاده از این ماده باید بسیار مراقب باشید.

الکل طبی 96 درصد و 70درصد از مواد کشاورزی بسیار ارگانیک به دست می آید و قابل استفاده در ساختن سرکه و داروها است که برای مشتریان دارای مجوز این محصول ارایه خواهد شد و به‌طور کلی دو نوع ضد عفونی کننده وجود دارد الکل70درصد که از مواد کشاورزی ملاس چغندر قند به دست آمده است و دارای کمی نرم کننده و گلیسرین و رنگ مجاز است و سریع ترین ضد عفونی کننده برای از بین بردن ویروسها و میکروب ها است.

 

الکل سفید 96 درصد


انواع استفاده، 96، 70، الکل سفید 96 درصد و 70 درصد از مواد کشاورزی بسیار ارگانیک به دست می آید و در ساختن عطر ها و بادی اسپلش در ساختن بنزین سبز در ساختن ضد یخ و آب رادیاتور در ساختن کرم های آرایشی و بهداشتی در ساختن شیشه شور ماشین 90 درصد قابل استفاده در ساختن سرکه و داروها است که برای مشتریان دارای مجوز این محصول ارایه خواهد شد.

همچنین در مراکز درمانی، بیمارستان برای ضدعفونی کردن محیط و دست ها استفاده میشود. اولین راه تشخیص این دو نوع الکل رنگ شعله ی آن است که رنگ شعله ی متانول سفید یا همان زرد رنگ است و رنگ شعله ی الکل 70 آبی است. دومین تفاوت در نقطه‌ی جوش این دو نوع محصول است در اتانول 96 در دمای پایین 78درجه به جوش ولی متانول در دمای 655 درجه سانتی گراد به جوش می آید به همین خاطر از الکل 96 درصد برای تولید ضد یخ استفاده می‌کنند. فرمول الکل اتانول CH3CH2OH و نیمه قطبی قطبی و به الکل چوب و متیل الکل معروف شده است.
 
 

الکل سفید طبی


الکل سفید طبی از محصولاتی هستند که با تغییرات نرخ ارز، نرخ فروش آن ها نیز متغیر می شود.
مواد اولیه ای که در تولید این الکل به کار می روند از محصولات وارداتی هستند که تغییرات نرخ ارز بر قیمت فروش آن ها تاثیر مستقیم می گذارد.

تولیدکنندگان نیز بر اساس تغییرات نرخ ارز، قیمت فروش الکل سفید را مشخص می‌ نمایند.
به همین دلیل نیز نرخ فروش الکل سفید در بازار بسیار متغیر است.

افرادی که خواهان خرید این نوع از الکل ها با نرخ ارزان تر به نسبت بازار هستند، می توانند برای خرید مستقیم الکل سفید به تولیدکنندگان برتر آنها مراجعه نمایند.
 
کد مطلب: 70746
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام