۰
plusresetminus
شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۰

با ایزوگام ثروتم را پیدا کردم

برای آنکه بتوان زندگی موفقی داشت باید مسیر درست رسیدن به ثروت را جستجو کرد و سپس برای رسیدن به این ثروت باید ابزاری را متناسب با نیاز روز انتخاب کرد و شناخت خود را بالا برد که همانطور که می بینید در ادامه مطلب انواع محصولات مناسب برای شما به اشتراک گذاشته شده است.
با ایزوگام ثروتم را پیدا کردم
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


برای آنکه بتوان زندگی موفقی داشت باید مسیر درست رسیدن به ثروت را جستجو کرد و سپس برای رسیدن به این ثروت باید ابزاری را متناسب با نیاز روز انتخاب کرد و شناخت خود را بالا برد که همانطور که می بینید در ادامه مطلب انواع محصولات مناسب برای شما به اشتراک گذاشته شده است.

 

ایزوگام بدون فویل


این نوع ایزوگام انواع مختلفی دارد که تفاوت آن ها در میزان ضخامت شان می باشد و هر نوع آن به دلیل داشتن میزان مقاومت های گوناگون و قیمت ایزوگام بدون فویل، در مکان های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند.
ایزوگام بدون فویل تک لایه و دو لایه از انواع مختلف این محصول هستند.

نوع تک لایه از میزان ضخامت کمتری برخوردار است و آن را بیشتر در مکان هایی که آبریز کمتری دارند همچون آشپزخانه یا تراس به کار می گیرند.
نوع دو لایه به دلیل داشتن ضخامت بالا، دارای مقاومت قابل ملاحظه ای است و برای سرویس بهداشتی، استخر و مکان های بسیار مرطوب که بیشتر در معرض آب و رطوبت هستند، استفاده می شود و بیشترین بازدهی را دارد.‌

به طور کلی از مزایا و ویژگی های بارز این ایزوگام می توان به انعطاف پذیری بسیار زیاد، وزن کم و بسیار سبک آن اشاره نمود.
همچنین این محصول از قیمت مناسبی برخوردار است و در مقایسه با ایزوگام فویل دار، به طور ویژه ای ارزان تر می باشد و در هزینه های تان صرفه جویی می کند.
برای نصب ایزوگام بهتر است که از افراد متخصص و کاربلد کمک بگیرید.

 

ایزوگام بام گستر


به طور کلی اگر خواهان کسب اطلاعات از قیمت ایزوگام بام گستر به همراه نصب آن در سال ۱۴۰۱هستید، بهتر است بدانید هزینه نصب با توجه به محدوده و فضای مورد استفاده متغیر می باشد.

به عنوان نمونه اگر قصد ایزوگام بام گستر استخر خود را دارید قیمت نصب به شرایطی مانند شکل، ابعاد و مساحت آن مربوط می شود.
برای ایزوگام بام گستر سرویس بهداشتی، به دلیل حساسیت بالای این محیط همیشه مرطوب، قیمت گذاری به میزان سختی، کیفیت و مساحت محیط متغیر می باشد.

این پوشش دارای مزایای فراوانی است که سبب کنار گذاشتن روش های قدیمی و جایگزینی آن شده است.
یکی از این مزایا استحکام بالا در برابر رطوبت به نسبت روش های سنتی و طول عمر بیشتر این محصول می باشد، این ویژگی علاوه بر ایجاد آرامش و اطمینان افراد، هزینه های ناشی را کاهش داده و بسیار مورد توجه واقع شده است.

سرعت نصب بالای این کف پوش از دیگر عواملی است که شما را در پیشبرد سریع کارها یاری می نماید.
 
 

ایزوگام پشت بام آپارتمان


بسته به کیفیت، محل فروش و برن مورد استفاده برای پشت بام، قیمت ایزوگام پشت بام آپارتمان نیز متفاوت است.
همچنین هزینه نصب ایزوگام برای قسمتهای مختلف ساختمان نیز متفاوت است که این مقدار نیز به هزینه کلی ایزوگام اضافه می شود.
 
در مجموع جهت تخمین و محاسبه قیمت ایزوگام روی پشت بام باید متراژ به کار رفته را در قیمت هر متر مربع به علاوه هزینه نصب آن ضرب کرد.
متراژ ایزوگامی که برای هر سطح از جمله پشت بام استفاده می شود تقریباً ۲۵ درصد بیشتر از مساحت آن سطح است.
به این ترتیب به ازای هر صد متر مربع مساحت پشت بام، باید ۱۲۵ متر ایزوگام به کار برد.

علت این کار پوشاندن کمی از سطوح عمودی پشت بامها مانند کناره دیوارها و اطراف لوله های تهویه و سایر برآمدگیهای روی پشت بام است.
مجموعه ما به عنوان یک شرکت رسمی همواره در تمام پروژه های خود حس مسئولیت ‌پذیری و تعهد را نسبت به همه طرفین قراردادها حفظ نموده و با برنامه ‌ریزی دقیق، پروژه ها را در زمان بندی مناسب به اجرا می رساند.

این مجموعه با سالها فعالیت در عرصه تجارت و کوهی از تجربه، قراردادهای حوزه تجارت و صادرات ایزوگام را نیز به بهترین نحو ممکن انجام می دهد.
 

 
کد مطلب: 70721
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام