۱
۰
plusresetminus
شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۳

ایلان ماسک، گوگل و اپل را تهدید کرد

ایتنا - ایلان ماسک تهدید کرد اگر شرکت‌های اپل و گوگل اپلیکیشن توئیتر را از فروشگاه‌های خود حذف کنند، وی گوشی هوشمند جایگزین خواهد ساخت.
ایلان ماسک، گوگل و اپل را تهدید کرد

ایلان ماسک، مالک توئیتر، شرکت‌های اپل و گوگل را تهدید کرد که اگر توئیتر را از فروشگاه‌های خود حذف کنند، او گوشی هوشمند جایگزین خواهد ساخت.
ایلان ماسک، ثروتمندترین مرد جهان ساعاتی پیش به دنبال نگرانی از احتمال حذف اپلیکیشن توئیتر در فروشگاه‌های اپل و گوگل در توئیتی نوشت: امیدوارم که چنین اتفاقی نیافتد اما اگر چاره دیگری باقی نماند یک گوشی جایگزین خواهم ساخت.

ماسک حدود یک ماه پیش قرارداد خرید ۴۴ میلیارد دلاری توئیتر را نهایی و سپس تغییراتی در سیاست‌های آن اعمال کرد.

خروج «فیل شیلر» مدیر اجرایی فروشگاه اپلیکیشن‌های اپل از توئیتر به گمانه‌زنی‌ها درباره نگرانی‌ها از نحوه مدیریت ماسک بر این شبکه اجتماعی دامن زده است.

این در حالی است که «یوئل راث» از مدیران سابق توئیتر هفته گذشته در یادداشتی در نیویورک تایمز نوشت که اگر ماسک نتواند خود را با دستورالعمل‌های اپل و گوگل تطبیق دهد «فاجعه» رخ خواهد داد و احتمال دارد که این شرکت‌ها توئیتر را از فروشگاه‌های خود حذف کنند.

واشنگتن پست روز چهارشنبه گزارش داد که بیش از یک سوم از یکصد آگهی‌دهنده بزرگ توئیتر دو هفته پس از آغاز مالکیت ماسک بر این شبکه اجتماعی، سفارش آگهی روی این پلتفرم را متوقف کرده‌اند.

ماسک در راستای اعمال تغییرات جدید وعده داده است که حساب‌های کاربری مسدود شده را باز خواهد کرد.

وی پس از آنکه سرنوشت بازگشت دونالد ترامپ به توئیتر را به یک نظرسنجی عمومی توئیتری واگذار کرد، روز شنبه ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) اعلام کرد که به رئیس جمهوری پیشین اجازه می‌دهد تا به این شبکه اجتماعی بازگردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
کد مطلب: 70709
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
ایلان بادکنکی جوگیر نشو گوگل و اپل یک شبه اندرویید و ای او اس نساختن
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام