۰
plusresetminus
سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۷

با راحت ترین روش توانستم ثروت بی کرانی را بدست آورم

همیشه دنبال این نباشید از کسب و کار های بزرگ ثروتمند شوید، شما میتوانید از کسب و کارهای کوچک شروع کنید. من از حوزه شلوار به ثروتمند شدن رسیدم، اکنون قصد دارم در ادامه مطالب چند نمونه را باهم بررسی کنیم.
با راحت ترین روش توانستم ثروت بی کرانی را بدست آورم
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



همیشه دنبال این نباشید از کسب و کار های بزرگ ثروتمند شوید، شما میتوانید از کسب و کارهای کوچک شروع کنید. من از حوزه شلوار به ثروتمند شدن رسیدم، اکنون قصد دارم در ادامه مطالب چند نمونه را باهم بررسی کنیم.

 

شلوار مازراتی


امروز با وجود پارچه های متنوع در بازار و طراحی لباس مختلف شلوار مازارتی با رنگ های خاکستری زرد، زرشکی، زیتونی، سفید و سبز نیز وجود دارد پارچه این نوع شلوار از پارچه های کرپ با استفاده از نخهای تابدار و شیمیایی تولید می شود و به بازار عرضه می شود. بافت این پارچه ضخیم و دارای تراکم است و این پارچه در انواع پارچه کرپ ضخیم تر و محکم تر است برای همین است که در فصل سرد زمستان از این نوع پارچه استفاده می شود تا گرمایی که ایجاد می کند باعث گرمی بدن شود و در انواع مختلف نیز وجود دارد. زمانی که شما به خرید محصولی می روید باید به ویژگی آن دقت کنید شلوار مازراتی طوسی از پارچه های مازراتی تولید شده اند و در رنگ خردلی نیز موجود هستن و به طور کلی دارای ضخمات بسیار زیادی هستن و برای همین ایستادگی خوبی را دارند و به خاطر خواص این پارچه بسیار خوش دوخت و زیبا است که همین نکته باعث می شود که زمانی لباسی با این پارچه تولید می شود مثل شلوار دارا قیمت نسبتا بالایی باشد و همچنین می شود محصولات تولید شده از این پارچه را در فصلهای مختلف و به ویژه زمستان با خیالت راحت استفاده کرد.

 

شلوار


قدیمی‌ ترین شلوار جین معمولاً به رنگ آبی هستن و به وسیله نیل به رنگ آبی در می ‌آیند به‌ طوری‌ که بیش ‌از 20 میلیون تن نیل در سال برای رنگ کردن این نوع پارچه مصرف می‌ شود. شلوار جین را معمولاً از نوعی پارچه کتان که بافت راه‌ راه و ضخیم دارد تولید می ‌کنند که معمولاً برای همه لباسها استفاده می‌ شود اما بیشترین مصرف آن برای تولید شلوار است. در ایران شلوارهای جین به شلوار لی هم معروف هستند در واقع  لی یک برند تجاری انگلیسی است. به‌ طور کلی می‌ توان گفت که اولین سازنده‌ های شلوار جین ژاکوب دیویس، آبی کالوین راجرز و لوی اشتراوس هستند که در سال 1873 از آن رو نمایی کردند.
 

شلوار بچه گانه


تنوع در طرح و رنگها باعث می شود تا فرد به خرید شلوار بچه گانه تشویق شود. شلوار از جمله لباسهای است که کودک هر چقدر هم بخرد باز هم احتیاج دارد، زیرا پسرها بچه های شلوغی هستند و به شلوار نسبت به دیگر لباس دیگر بیشتر احتیاج پیدا می کنند. بنابراین تهیه شلوار اسپرت می تواند برای این افراد مناسب باشد، زیرا شلوار اسپرت نسبت به مدلهای دیگر راحت تر است و کودک در هنگام پوشیدن آن احساس راحتی دارد و می تواند بازی و تحرک داشته باشد. شلوار اسپرت بچه گانه با طرحهای زیبایی که دارد. همچنین قیمت مناسب انواع شلوار و شلوارک بچه گانه باعث شده که کودک علاوه بر اینکه پوشش راحتی داشته باشد جذاب و خوش تیپ بنظر برسد و این امر باعث بالا رفتن اعتماد بنفس کودک در هنگام پوشیدن شلوار اسپرت می شود. مدل شلوار اسپرت بچه گانه در طرح و رنگهای مختلف در تمام فروشگاه های اینترنتی قابل دیدن و خریدن می باشد. پسر ها همیشه بدنبال شلوارهای هستند.

 
کد مطلب: 70657
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام