۰
plusresetminus
سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۲

رنگ ها درآمد من را به ده رقم رساندند

من از طریق وب سایت شروع به معرفی انواع محصولات خود در حوزه ی رنگ کردم و توانستم از فروش این رنگها به درآمد بالایی برسم و کسب و کار خود را گسترش دهم. در ادامه با این رنگها آشنا می شوید.
رنگ ها درآمد من را به ده رقم رساندند
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



من از طریق وب سایت شروع به معرفی انواع محصولات خود در حوزه ی رنگ کردم و توانستم از فروش این رنگها به درآمد بالایی برسم و کسب و کار خود را گسترش دهم. در ادامه با این رنگها آشنا می شوید.

 

رنگ پلی اورتان


عایق پاششی سلول بسته دارای ضریب مقاومت گرمای بسیار بالایی بوده که می تواند در صنایع مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. معمولا در در صنایع برودتی مثل یخچال سازی برای جلوگیری از ورود گرما و همچنین حفظ سرمایه درون یخچال از رنگ پلی اورتان در ضخامتهای مشخص استفاده می شود. معمولا در استخرها به خاطر عدم نفوذ رطوبت و همچنین هدر رفت آب از عایق پلی یورتان استفاده شده و همچنین برای رفع رطوبت از پشت بامی که می خواهند از آن استفاده کنند یک لایه عایق کشیده تا از ورود رطوبت به سقف جلوگیری نماید و در همه شرایط اقلیمی می تواند مقاومت خوبی داشته باشد. نمونه عایق سلول باز به گونه ای طراحی شده است که دارای حفره هایی می باشد که باعث عایق سازی صوتی شده و همچنین مقاومت حرارتی بسیار بالایی دارد اما مانع از ورود رطوبت به داخل فضا نمی شود و همچنین دارای چگالی پایین بوده و بعد از پاشیده شدن تا ۵۵ برابر افزایش حجمی پیدا خواهد نمود و معمولاً بر روی دیوارهای سیمانی استفاده می شود. معمولاً این پوشش را به صورت اسپری کردن می توان بر روی سطوح مختلف اجرا نمود که عایق فوم پلی یورتان پاششی در محل مورد نظر به وسیله دو عدد شلنگ به یک تفنگ مخصوص متصل کرده و مواد بر روی سقف مورد نظر پاشیده می شود و بعد از گذشت مدتی دچار افزایش حجم شده و به صورت فوم پلی یورتان شکل می گیرد. دستگاه های بسیاری در زمینه پاشش فوم پلی یورتان تولید شده است.

 

رنگ روغن


اگر شما می خواهید یک رنگ روغن با کیفیت و عالی را خریداری کنید ما به شما توصیه می کنیم که حتما به یک مرکز معتبر مراجعه نمایید تا خرید رنگ روغنی را در بهترین شرایط انجام بدهید. در واقع انتخاب و کیفیت رنگ روغنی باید با مهارت بسیار خاصی انجام شود تا منجر به زیبایی دیوار و تابلو نقاشی شود، همان گونه که شما اطلاع دارید در بازار تنوع در جنسهای مختلف این محصولات بسیار فراوان است و همین امر باعث می شود که شما بتوانید این محصولات با کیفیت را از مراکز معتبر خریداری کنید و آن را به دست آورید که محصول بسیار خوب را تهیه می نمایید. این گونه شما می توانید سود بسیار زیادی را به دست آورید برای خرید رنگ روغنی انتخاب مناسب، بسیار مهم است در این مرکز فروشندگان اطلاعات لازم را به همراه دارند و به شما کمک می کنند تا بتوانید بهترین محصول را انتخاب کنید.
 

رنگ منگنز


در صنعت و در طبیعت از واکنش عنصرهای مختلف ترکیبات شیمیایی با رنگ منگنز جدیدی به وجود می آیند که هر یک جرم مولی و مولکولی خاص خود را دارند، کلرید منگنز یکی از این ترکیبها می باشد که همانند کربنات منگنز در صنعت کاربردهای متنوعی را داراست. هنگام تماس با این ترکیب شیمیایی ممکن است دچار سوزش، قرمزی و التهاب پوستی شوید همچنین ممکن است در هنگام تنفس وارد مجاری تنفسی شما بشود و برای شما گلودرد، سرفه و تنگی نفس را به همراه بیاورد، اگر این ماده در اثر عمل بلع وارد معده شود شخص دچار استفراغ و حالت تهوع می شود. در بعضی مواقع ممکن است باعث از کار افتادگی کلیه و کبد و دستگاه عصبی بشود و باعث اتفاقات غیر قابل جبران می شود، مسمومیت با کلرید منگنز در بعضی مواقع علائمی مانند بیماری پارکینسون دارد.
 
کد مطلب: 70656
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام