۰
plusresetminus
سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۰

بوی خوش ثروت با این پودرها در زندگیم پیچید

ثروتمندی آرزوی هر شخصی است و مدتی بود که در کنار مادرم به آماده کردن این محصولات پرداخته بودم و پس از اینکه کمی سرمایه جمع کردیم فروشگاهی بزرگ را در این زمینه ایجاد کردیم و توانستیم ثروت بسیاری را از آن به دست آوریم.
بوی خوش ثروت با این پودرها در زندگیم پیچید
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



ثروتمندی آرزوی هر شخصی است و مدتی بود که در کنار مادرم به آماده کردن این محصولات پرداخته بودم و پس از اینکه کمی سرمایه جمع کردیم فروشگاهی بزرگ را در این زمینه ایجاد کردیم و توانستیم ثروت بسیاری را از آن به دست آوریم.

 

پودر بادمجان


پودر بادمجان خواص دارویی فراوانی دارد. پودر بادمجان منبع غنی فسفر، ناسونین، فولات، ویتامین های B، کلسیم، پتاسیم، ویتامین A و بتا، کربوهیدرات، آهن، فیبر و ویتامین C بوده و یک منبع ضد ویروسی مفید است. بادمجان یک محصول گرمسیری است. متعلق به خانواده nightshade بوده که شامل سیب زمینی، فلفل، گوجه فرنگی و فلفل دلمه ای است.
بادمجان یکی از صیفی جاتی است که در تمام فصول سال وجود دارد و بر خلاف تصوراتی عمومی، سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی است. بادمجان قطعاً یک هدیه از طرف مادر طبیعت است زیرا فواید سلامتی و تغذیه ای بسیاری برای انسان ها فراهم می کند. این ماده عضوی از خانواده تیره مشابه سیب زمینی، گوجه فرنگی و فلفل شیرین است.
پودر  بادمجان محصول مهمی از مناطق گرمسیری است. در هر وعده 25 کالری را تأمین می کند و عملاً چربی ندارد. بافت "گوشتی" آن باعث می شود بادمجان جزء اصلی رژیم های گیاه خواری باشد. بادمجان همچنین به عنوان "سلطان سبزیجات" نامیده می شود زیرا اکثر مردم در سراسر جهان از آن استفاده می کنند. به دلیل کالری کمی که دارد یکی از بهترین غذاها برای افرادی است که مراقب وزن خود هستند.
استفاده از پودر بادمجان در تهیه انواع سوپ و کوکو
افزودن پودر بادمجان برای لعاب در انواع خورشت ها
طعم دار کردن ماست با پودر بادمجان

 

پودر پیاز


پودر پیاز از پیاز خشک شده و سپس آسیاب شده تهیه می‌شود. این پودر را می‌توان قبل از پخت روی گوشت پاشیده یا در سس، سوپ یا غذاهای آماده استفاده کرد. پودرپیاز جایگزینی برای پیاز بوده و اگر دسترسی به پیاز تازه ندارید؛ می‌توانید روی گوشت، مرغ یا سایر غذاهایی که می‌خواهید طعم پیاز را به آن اضافه کنید، استفاده نمایید.
پودر پیاز چیست؟ ادویه‌ای است که از پیاز خشک شده، تهیه شده و مقداری از آن، طعم پیاز تازه را به غذا اضافه می‌کند. برخی از آشپزها دوست دارند از این پودر استفاده کنند؛ زیرا استفاده از آن راحت‌تر از پیاز تازه است و نیازی به خردکردن ندارد، در ضمن در غذا نیز دیده نمی‌شود. این ادویه را می‌توانید در اکثر فروشگاه‌ها و در کنار سایر ادویه‌های خشک شده پیدا کنید.
برای درست‌کردن ادویه پیاز، به طور معمول، پیازها را خشک کرده و سپس آسیاب می‌کنند.
 

پودر سیر


پودر سیر از سیر خشک شده درست می شود و فواید زیادی نسبت به سیر تازه دارد چون هنگامی که سیر را خشک می کنید، عمر مفید آن را به طور نمادین افزایش می دهید، بنابراین می توان آن را برای ماه ها یا حتی سال ها بدون از دست دادن مواد مغذی نگهداری کرد. علاوه بر این پودر درست کردن پودر سیر بسیار آسان است، و می توانید در وعده های غذایی مختلف، استفاده کنید پودر سیر به عنوان ادویه یا سس غذا استفاده می شود.
برای قرن ها، سیر به عنوان یک ابزار خانگی و دارویی مورد استفاده قرار گرفته است. سیر حاوی ترکیبات متعددی است که به نظر می رسد به اثرات مفید آن کمک کند. در دسترس بودن و مقدار این اجزا ممکن است با شکل مصرف سیر – خام، پخته شده، پودر و یا به صورت مکمل – تحت تأثیر قرار گیرد.

 
کد مطلب: 70655
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام