کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هشدار مسئول پروژه متاورس به کارکنان متا

1 آذر 1401 ساعت 10:59

ایتنا - ​​​​​​​کارمندان شرکت متا پلتفرمز می‌گویند مدیر ارشد فناوری این شرکت از آنها خواسته است در شبکه اجتماعی ناشناس "بلایند" (Blind) مطلب ارسال نکنند.



کارمندان متا در این شبکه اجتماعی حرفه‌ای ناشناس گفتند: اندرو بوثورث، مدیر ارشد فناوری متا به آنها گفته است: این سایت برای سلامت روانی آنها بد است و از این پلتفرم خارج شوند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، یکی از کارمندان متا در "بلایند" نوشت:‌ مدیر ارشد فناوری ما از این که چقدر "بلایند" برای سلامتی ما بد است، ناراحت بود اما ظرف چند دقیقه، به همه موضوعاتی که در دو هفته گذشته درباره آن صحبت کرده بودیم، اشاره کرد. مشخص است که او مرتبا مطالب "بلایند" را می‌خواند و این خیلی جالب است زیرا او کسی است که مسئول پروژه متاورس است. تصور کنید که چطور هزاران رشته پیام را درباره کمبودها می‌خواند.

بلایند به وب سایت بیزنس اینسایدر اعلام کرد بیش از ۶۴ هزار کارمند متا در این پلتفرم عضو هستند که بیش از سه چهارم از کارکنان را تشکیل می‌دهند. حدود ۳۰۰۰ کارمند متا یک روز پیش از این که شرکت مادر فیس بوک، اخراج ۱۱ هزار نفر را اعلام کند، به "بلایند" پیوستند.

یک کارمند دیگر متا به نقل از بوثورث نوشت: از "بلایند" خارج شوید. وحشتناک است. این پلتفرم تنها منبع اطلاعات نادرست و بدون معنی است.
"بلایند" ارائه نشانی ایمیل محل کار، عنوان شغلی و کارفرما را در هنگام پیوستن افراد به این پلتفرم الزامی کرده است.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، کیوم کیم، یکی از موسسان و مدیر کسب و کار "بلایند" به اینسایدر گفت: از این که شخصی مانند بوثورث پستهای ارسال شده در این پلتفرم را می‌خواند، متعجب نیست و در واقع، این حقیقت ثابت می‌شود که هیچ منبع بهتر دیگری برای درک آنچه واقعا در ذهن افراد می‌گذرد، وجود ندارد. تصور می‌کنم این احساس ناخوشایندی که مدیران و شرکتها در هنگام خواندن بحثهای مطرح شده در بلایند پیدا می‌کنند را نشان می‌دهد اما همچنان به حضورشان ادامه می‌دهند زیرا ضروری است.


کد مطلب: 70648

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/70648/هشدار-مسئول-پروژه-متاورس-کارکنان-متا

ايتنا
  https://www.itna.ir