کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مانع های ثروت را با آجر از میان برداشتم

30 آبان 1401 ساعت 10:02

یکی از مهمترین انتخاب های هر فردی در طول زندگی اش انتخاب شغل مناسب می باشد که خوشبختانه من توانستم در این مورد به خوبی تصمیم بگیرم و حوزه ی کاری مناسبی برای خود انتخاب کنم. اگر شما هم می خواهید اطلاعات لازم درباره حوزه ی کاری من که مرتبط با آجر می باشد بدست بیاورید می توانید ادامه ی مقاله را مطالعه کنید.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


یکی از مهمترین انتخاب های هر فردی در طول زندگی اش انتخاب شغل مناسب می باشد که خوشبختانه من توانستم در این مورد به خوبی تصمیم بگیرم و حوزه ی کاری مناسبی برای خود انتخاب کنم. اگر شما هم می خواهید اطلاعات لازم درباره حوزه ی کاری من که مرتبط با آجر می باشد بدست بیاورید می توانید ادامه ی مقاله را مطالعه کنید.

 

آجر صادراتی


تا به سلیقه شما مشتریان سازگار شود تنوع ما در نوع آجر صادراتی در سایزهای آجر ها همچنین در آجرهای لابی دارای رنگ های بسیار زیادی می باشد پس بدونه هیچ تردیدی با ما تماس بگیرید.
سوراخ های موجود در این نوع آجر باعث میشود که میلگرد از آنها عبور کند و قفل شود و این موضوع باعث می شود که ساختمان در برابر زلزله مقاوم باشد ما می‌توانیم این آجرها را در ابعاد و رنگ های متفاوت تولید کنیم که مورد نظر شما مشتریان است. کلیه محصولاتی که از ما خریداری می کنی دارای ضمانت می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد ظاهر آنها حتما مورد قبول شما خواهند بود و دارای ابعاد به یک اندازه هستند و این تضمین را به شما می دهیم که آجرهای ما تغییر رنگ را نمی دهند و به هیچ عنوان شور نمی زند اگر هریک از این اتفاق ها افتاد گارانتی به شما تعلق میگیرد.

 

آجر لعابدار


آجر لعابی از محصولاتی در صنعت ساخت‌وساز به شمار می‌رود که قدمت استفاده آن با سال‌های بسیار دور و قبل از میلاد مسیح بازمی‌گردد. کاربرد آجر لعابدار از دیرباز در ساخت‌وساز و بناهای تاریخی مشهود بوده است. نمونه از کاربرد آجر لعابی بر روی سازه‌های دست‌ساز و قدیمی ایران باستان را می‌توان چغازنبیل و تخت‌جمشید نام برد.
البته ناگفته نماند که پس از ورود اسلام به ایران بناهای زیاد و با شکوهی همچون مسجد شیخ لطف‌الله ساخته شد که کاربرد آجر لعابی به‌وضوح در آن و امثال این بنای تاریخی دیده می‌شود.
به‌طورکلی درگذشته معماران برای جلوگیری از نفوذ آب و ایجاد طراحی‌های رنگی و زیبا از لعاب استفاده می‌کردند و با لعاب سطح آجر و کاشی را می‌پوشاندند. درواقع لعاب با ترکیب خاک رس به وجود می‌آید و برای این که سطح صیقلی و شیشه‌ای مانند خودش را حفظ کند با اکسید آلومینیوم ترکیب می‌شود. آجر لعابدار در نحوه ساخت تفاوت چندانی با آجر معمولی ندارد و فقط سطحی از لعاب بر روی این آجر قرار می‌گیرد.
 

آجر قزاقی


آجر قزاقی از قدیمی ترین آجرهای سنتی ایران می باشد.در زمان ورود قزاق ها ، قزاق ها سربازخانه شان را با نوعی آجربا ابعاد 5*10*20 میساختند و بعد از آن این آجرها به آجر قزاقی معروف شد و با توجه به قدمت این نوع آجرها، جز آجر های سنتی دسته بندی میشوند.
از ویژگی های آجرهای قزاقی بازار معمار ، نزدن شوره ، نداشتن آلونک ، رنگ ثابت و مقاومت در برابر یخبندان و آب می باشد.
بازار معمار با توجه به احیای فرهنگ سنتی ایرانی اقدام به فروش انواع آجر های قزاقی و آجرهای سنتی نما نموده است.از این آجرها برای نما جدید و همچنین مرمت و بازسازی نماهای سنتی قدیمی به کار می رود.درروایتی دیگر تاریخچه این آجرها به دوره ساسانیان باز میگردد که از آن ها در بنا های عظیمی مانند : طاق کسری ، پلهای دختر ، گنبد کاووس ، مسجد جامع اصفهان و یزد استفاده شده است. این آجرهای به صورت طرح دار و گرد و رنگ های زرد و گلبهی و ابلق و پوسته پیازی و قرمز تولید میگردد.
 


کد مطلب: 70642

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/70642/مانع-های-ثروت-آجر-میان-برداشتم

ايتنا
  https://www.itna.ir