۰
plusresetminus
دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۰

کود راهنمای مسیر زندگی من شد

از کودکی به تنها زندگی کردن عادت کرده بودم و خودم را با کار فعالیت در زمینه کود مشغول کرده بودم، همین امر باعث شده بودکه شغلم تمامه زندگیم محسوب شود و موفقیت های بسیاری هم در این زمینه کسب کردم که در ادامه خواهید خواند.
کود راهنمای مسیر زندگی من شد
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


از کودکی به تنها زندگی کردن عادت کرده بودم و خودم را با کار فعالیت در زمینه کود مشغول کرده بودم، همین امر باعث شده بودکه شغلم تمامه زندگیم محسوب شود و موفقیت های بسیاری هم در این زمینه کسب کردم که در ادامه خواهید خواند.

 

کود مرغی گرانوله


کود مرغی گرانوله باید با توجه به سن درخت مورد استفاده قرار بگیرد، دوز مصرف بدین گونه است که اندازه پلیت مرغی که چالکود میشود باید نصف سن درخت باشد. با وجود کود پلیت مرغی دیگر نیاز به خرید انواع کودهای شیمیایی، کودهای پتاسه، کود اوره کودهای حیوانی از بین می رود.
فواید خرید کود مرغی و استفاده از کود مرغی فرآوری شده، اولین ارمغانی که برای گیاه به همراه دارد، حذف شدن عوامل بیماری زا و از بین رفتن نمادها است.
این کود خاک را بهبود می بخشد ،ساختمان خاک اصلاح سازی می شود، ریشه عملاً نفس می کشد، مواد غذایی بیشتری جذب می کنند، ریشه زایی افزایش پیدا می‌کند، و در نهایت محصول بهتر و پربارتری با کیفیت شگفت انگیز به درخت هدیه میدهد.

اما این نوید را به کشاورزان می دهیم که با استفاده از کود مرغی فرآوری شده دیگر علف هرز به سراغ خاک شما نمی آید چرا که طی فرایند فرآوری سازی کود با حرارت غیر مستقیمی که کود مرغی دیده، تمامی تخم بذر علوفه ای که در کودمرغ خام وجود داشته از بین رفته و کشته شده است. بذر علوفه ای باقی نمی ماند که به خاک انتقال پیدا کند و موجب پیدایش علف هرز در باغتان می شود.

 

کود حیوانی


کود حیوانی و ارگانیک به دلیل آنکه تاثیرات مثبتی در حاصلخیزی خاک و افزایش رشد کمی و کیفی محصولات کشاورزی دارد، مورد توجه قرار گرفته و تقاضا برای استفاده از این محصولات در صنعت کشاورزی افزایش چشمگیری دارد.
کشاورزانی که متقاضی خرید محصولات به صورت عمده و در تناژ بالا هستند بهتر است اقدام به خرید این محصولات به صورت مستقیم نمایند و با خرید مستقیم این محصول می‌ توانند موجب حذف دست دلالها شوند و با خرید کود ارگانیک به صورت بدون واسطه خرید اقتصادی انجام خواهند داد.

 
 

کود سولفات آمونیوم


در حالت کلی کود سولفات آمونیوم یک نوع نمک معدنی بوده که در صنعت کشاورزی کاربرد زیادی مانند استفاده در کود و غیره را دارد و می توانید سولفات آمونیوم گرانوله را طبق مشخصات ذکر شده در سایتها به صورت بسته بندیهای استاندارد به صورت عمده و فله تهیه کنید.
این مواد در صنایع مختلف کاربردهای فراوانی را دارد ولی در کشاورزی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند، از این جهت که این مواد در تهیه کود موثر بوده و باعث می شود در رشد محصولات کشاورزی نقش مهم را داشته باشد.
همچنین از این مواد برای تولید انواع حشره کشها استفاده می شود. علت ترکیب این مواد برای تهیه کود، ویژگی آن است که می تواند در کاهش PH خاک بسیار موثر باشد و در کنار آن گوگرد و ازت خاک را تامین می کند که این امر موجب رشد گیاهان می شود.
 
کد مطلب: 70641
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام