کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با محصولات آرایشی رنگ ثروتم تغییر کرد

30 آبان 1401 ساعت 12:00

یادگیری و استقبال از تغییر و رشدی که اغلب با آن همراه است ، اعتماد به نفس شما را بالا می و همین تغییر می تواند شما را در کسب و کارتان موفق تر کند ومن با  جایگزین کردن کسب و کارسنتی با اینترنتی در حوزه محصولات آرایشی رنگ شادی را به ثروتم بخشیدم.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



یادگیری و استقبال از تغییر و رشدی که اغلب با آن همراه است ، اعتماد به نفس شما را بالا می و همین تغییر می تواند شما را در کسب و کارتان موفق تر کند ومن با  جایگزین کردن کسب و کارسنتی با اینترنتی در حوزه محصولات آرایشی رنگ شادی را به ثروتم بخشیدم.

 

رژ گونه مایع


معمولا اکثر خانمها به ظاهر خود بسیار اهمیت می دهند و به همین دلیل استفاده از وسایل آرایشی مانند رژ گونه مایع روز به روز افزایش می یابد و برند فلورمار در بازار از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و می توان با کیفیت عالی از فروشندگان معتبر خرید کرد.
رژگونه به چند صورت در بازار به فروش می رسد مانند: مایع، پودری و لاکی که هر کدام از آنها با توجه به کیفیت و برندشان دارای قیمتهای متفاوتی می باشند.
رژگونه مایع فلورمار جزئی از وسایل آرایشی به حساب می آید که از آن برای زیبایی شما در قسمت گونه استفاده می شود.
درحال حاضر رژگونه مایع با برندهای مختلفی تولید و وارد بازار می شود که از بین تمام آنها، رژگونه مایع فلورمار از کیفیت بیشتری برخوردار است.

 

رژلب‌ مایع


به‌ عنوان یکی از پرکاربردترین و مهمترین لوازم آرایشی می ‌توان به رژلب‌ مایع اشاره کرد و کمتر خانمی است که از این وسیله استفاده نکند و در شهرهای مختلفی همچون مشهد، تهران و یزد انواع مختلفی همچون مدل مایع براق فروش زیادی دارد. حتی افرادی هم که علاقه زیادی به آرایش کردن ندارند حداقل از یک رژلب جامد با رنگ ملایم برای رنگ دادن به صورت خود استفاده می ‌کنند.
در مورد تاریخچه رژ لب یا همان ماتیک باید گفت که تاریخ‌ شناسان مردم سومری را به‌ عنوان اولین کسانی که از رژ لب استفاده می ‌نمودند معرفی کرده‌ اند که در آن زمان از مواد طبیعی مثل حنا، خاک رس، میوه ‌های دارای رنگ و همچنین برخی از حشرات برای رژ لب استفاده می ‌کردند.
 
 

رنگ مو


امروزه یکی از فاکتورهایی که آقایان و خانمها رعایت می کنند استفاده از رنگ مو و ماسک موی ویتامول لاکچری است که چهره را جذاب نشان می دهد. اما چه عاملی رنگ مو را در معرض نور خورشید قرار می دهد؟ پاسخ علمی ملانین است، ماده ای که توسط پوست با تحریک اشعه خورشید تولید می شود.
به طور خاص، ملانین رنگدانه آلی است که رنگ طبیعی پوست و همچنین موهای ما را تعیین می کند. به همین دلیل است که مو و پوست روشن‌تر در جمعیتهای نوردیک، منطقه‌ای جغرافیایی که تولید ملانین در آن کمتر است، مشخص است از سوی دیگر، واقعیت عجیب این است که موهای قرمز کمترین فراوانی را دارند و افرادی که موهای برنزه دارند کمتر از ۲ درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دهند.
یکی دیگر از موارد کنجکاوی، شیوع موهای بلوند در بین زنان است، در حالی که سایه های تیره در بین مردان شایع تر است.
 


کد مطلب: 70637

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/70637/محصولات-آرایشی-رنگ-ثروتم-تغییر

ايتنا
  https://www.itna.ir