۰
plusresetminus
دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۵

ماهنامه اقتصاد مدرن به جمع رسانه‌های تخصصی کشور پیوست

هفت شماره از ماهنامه اقتصاد مدرن از فروردین ماه ۱۴۰۱ تا مهرماه ۱۴۰۱ به مدیرمسئولی عبداله افتاده، به صورت نسخه دیجیتال منتشر شد.
ماهنامه اقتصاد مدرن به جمع رسانه‌های تخصصی کشور پیوست
هفت شماره از ماهنامه اقتصاد مدرن از فروردین ماه ۱۴۰۱ تا مهرماه ۱۴۰۱ به مدیرمسئولی عبداله افتاده، به صورت نسخه دیجیتال منتشر شد.
بنا به گزارش رسیده به ایتنا، در حال حاضر ماهنامه اقتصاد مدرن با تمرکز بر فناوری‌های مالی در نظام بانکی کشور قصد دارد به عنوان رسانه‌ای بی‌طرف و مستقل با ارائه محتواهایی ارزشمند که با حضور مدیران ارشد نظام بانکی و فناوری کشور تولید شده است، از هدر رفت منابع کشور در موضوعات مختلف، بهبود شرایط موجود و ارایه راهکار برای حل مشکلات نظام بانکی و فناوری کشور عزیزمان ایران گام بردارد.
محتوایی که در هفت شماره پیش رو که از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا مهرماه ۱۴۰۱ تدارک دیده شده، خلاصه مدیریتی میزگردهایی است که هر هفته جمعه‌ها ساعت ۲۰ از طریق رادیو اینترنتی عصر پرداخت و تلویزیون اینترنتی آیو ذیل شبکه آیو جهان بین با عنوان برنامه “اقتصاد مدرن” پخش می‌شود، است.

همچنین علاقه مندان می توانند با اسکن کد QR که در نسخه دیجیتال ماهنامه در انتهای هر مطلب ارایه شده، به محتوای کامل متنی و صوتی آن دسترسی داشته باشند.

محتوای هفت شماره که حاصل گفتگو با بیش از ۵۸ نفر از مدیران ارشد نظام بانکی و فناوری کشور است، در قالب ۲۶ میزگرد با عناوین جذاب و به روز نظام بانکی و فناوری کشور است و سعی شده تا محتوایی متفاوت به مخاطبان و مدیران تصمیم‌گیر در این حوزه‌ها ارائه شود.

مطابق این گزارش، پس از پایان جام جهانی ۲۰۲۲، برنامه اقتصاد مدرن با تغییر زمان پخش خود به سمت برگزاری زنده حرکت کند به نحوی که اولین برنامه تصویری خواهد بود که همزمان با برگزاری برنامه زنده، با مخاطبان در فضایی که اعلام خواهد شد، تعامل دوطرفه خواهد داشت.
این تجربه‌‌ای است که پیش از این در رادیو عصر پرداخت آن را آزموده شده به نحوی که بینندگان برنامه می‌توانند همزمان با دیدن میزگرد، سوالات و نظرات خود را با مهمانان و مجری برنامه در میان بگذارند.
 
کد مطلب: 70636
برچسب ها: رسانه
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام