۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۰

با تغییر روش کسب درآمد پسته توانستم ثروتمند شوم

اغلب می خواهیم با همین سبک زندگی که داریم به ثروت و موفقیت برسیم و از تغییر فرار می کنیم. در حالی که برای داشتن زندگی جدید و پر از پول باید سبک و نوع زندگی خود را تغییر دهیم و من هم از روزی که کسب و کارم را به روز و اینترنتی کردم توانستم با انواع آن که در ادامه مطلب آمده است به بیشترین درآمد برسم.
با تغییر روش کسب درآمد پسته توانستم ثروتمند شوم
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



اغلب می خواهیم با همین سبک زندگی که داریم به ثروت و موفقیت برسیم و از تغییر فرار می کنیم. در حالی که برای داشتن زندگی جدید و پر از پول باید سبک و نوع زندگی خود را تغییر دهیم و من هم از روزی که کسب و کارم را به روز و اینترنتی کردم توانستم با انواع آن که در ادامه مطلب آمده است به بیشترین درآمد برسم.

 

پسته


پسته که بعنوان خوشمزه ترین آجیل شناخته می شود، دانه ی درختی کوچک با همین نام است که در مناطق خشک و با آب و هوای گرم و معتدل رشد می کند. این درخت بومی ایران بوده و در منطقه خاورمیانه از افغانستان تا مدیترانه و همچنین آمریکا بطور گسترده کشت می شود. حدود 50 درصد پسته جهان در ایران تولید می شود.
این درخت در ایران در شهرهای دامغان، رفسنجان، سیرجان، زرند و … کشت می شود. البته پسته دامغان و پسته رفسنجان در این بین از اعتبار بیشتری برخوردارند.
این مغز خوشمزه بصورت خام و بو داده استفاده می شود و در دسرها و شیرینی های مختلف از جمله باقلوا، بستنی و حلوا و حتی در پلوها و خورش های اصیل ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد. از پودر آن بعنوان رنگ سبز خوراکی نیز استفاده می شود. توصیه ما همواره خرید با کیفیت ترین پسته بازار است که رنگ و طعم خوبی داشته تا شیرینی یا دسر شما نیز خوشمزه و خوشرنگ شود

 

پسته خام


یکی از مهم‌ترین خواص پسته خام این است که با کاهش کلسترول بد خون از بیماری‌های قلبی و عروقی جلوگیری کرده و از تنگ یا بسته شدن شریان‌های قلبی ممانعت می‌کند. پسته تازه ارزش غذایی بالایی دارد و حاوی مقدار زیادی پروتئین گیاهی است که می‌توان آن را جایگزین گوشت و حبوبات کرد. همچنین پسته سرشار از مواد معدنی پتاسیم، منیزیم، آهن، کلسیم مفید برای استحکام استخوان‌ها و دندان‌ها، روی که به رشد سلول‌ها و بافت‌های بدن کمک می‌کند، مس، سدیم و دارای ویتامین‌های گروه B، E، C، A، K، تیامین، فولات و کولین است. این خوراکی خوش‌طعم و مغذی با داشتن موادی مانند کربوهیدرات‌ها، فیبرهای رژیمی، آنتی‌اکسیدان، اسیدهای آمینه و چربی سالم بسیاری از نیازهای بدن را تأمین می‌کند و برای سلامت عمومی بدن، کنترل وزن، سلامت چشم، بهبود دیابت و … مفید است.
درواقع فیبر موجود در پسته می‌تواند باعث بهبود فرآیند گوارش، جلوگیری از ابتلاء به یبوست و خروج مواد زائد بدن به دلیل ارتقای عملکرد روده شود. وجود آنتی‌اکسیدان‌ها در پسته تازه نیز از بروز مشکلات بینایی جلوگیری می‌کند
 

پسته ایران


بهترین پسته جهان و گرانترین پسته ایران را به عنوان پسته ای خوشمزه، خوش آب و رنگ در سراسر دنیا می شناسند. ایران به دلیل داشتن شرایط آب و هوایی مانند زمستان های معتدل و آسمان های آفتابی بهترین مکان برای پرورش این آجیل همیشه خندان است.
آمارها نشان می دهد که حدود ۷۰ درصد تولید پسته جهان سهم ایران است. از انواع پسته صادراتی ایران می توان به پسته دامغان با مغز چرب، پسته قزوین با رنگ سبز خاص و پسته رفسنجان با طعم لذیذ اشاره کرد.
کی از گران ترین و باکیفیت ترین پسته های کشت شده در شهر رفسنجان استان کرمان، از نوع پسته احمد آقایی است که حدود ۸۰ درصد از صادرات پسته ایران به عنوان دومین کشور صادرکننده در جهان را به خود اختصاص داده است.
مردم دنیا پسته احمد آقایی کشت شده در منطقه نوق رفسنجان را از نظر کیفیت مزه و زیبایی ظاهری، به عنوان یکی از بهترین پسته های جهان می شناسند؛ از این رو بزرگ ترین باغات آجیل خندان در جهان در نوق رفسنجان کشت و برداشت می شود.
 
کد مطلب: 70612
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام