۰
plusresetminus
شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۵

خستگی ناپذیر بودن من باعث شد تا ثروتمند شوم

من همیشه پر تلاش و به دنبال کسب درآمد هستم پس شما هم مانند من بدون خستگی به دنبال کار کردن باشید و همیشه سعی کنید تا اطرافیان خود را هم در این راه همراهی کنید در ادامه با محصولاتی که من با آنها ثروتمند شدم بیشتر آشنا شوید.
خستگی ناپذیر بودن من باعث شد تا ثروتمند شوم
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


من همیشه پر تلاش و به دنبال کسب درآمد هستم پس شما هم مانند من بدون خستگی به دنبال کار کردن باشید و همیشه سعی کنید تا اطرافیان خود را هم در این راه همراهی کنید در ادامه با محصولاتی که من با آنها ثروتمند شدم بیشتر آشنا شوید.



پرده


می توان گفت یکی از جدید ترین مدل های پرده دراین صنعت، پرده زبرا آشپزخانه می باشد که علاوه بر زیبایی خاص خود، طرحی مطابق با تمام سلایق داشته و دکور های آشپزخانه را می توان در انواع آن تهیه نمود که از تنوع بسیاری برخوردار است.
از معروف ترین نوع این پرده ها می توان به مدلی که پارچه و توری به صورت افقی در کنار هم قرار دارند را معرفی کرد؛ جنس پارچه های استفاده شده در این نوع از پرده ها کتان و یا پلی استر می باشد، به همین دلیل نام دیگر آن را پرده شب و روز و یا دوبل شید نامیده اند.

 

پرده پذیرایی


خرید پرده پذیرایی برای فضاهای مختلف ممکن است به اندازه خرید مبلمان و دیگر وسایل سخت و دشوار نباشد، اما باید در نظر داشت اگر در انتخاب رنگ و سبک پرده و اینکه به چه شکل نصب شود دقت نکنید.
ممکن است فضای شما کاملاً نامتناسب و نازیبا دیده شود و شما در همان ابتدای کار مجبور باشید پرده ها را تعویض کنید و ضرر مالی متحمل شوید.
با خرید پرده و نصب آن می‌توان زاویه های خشن پنجره ها را نرم تر کرد و یا حتی فضا ها را به سمت رسمی بودن یا دنج بودن سوق داد.
نکته ای که در انتخاب جنس و ضخامت پرده قابل ذکر است این است که برخی افراد فضایی با نور کم را می‌پذیرند که تکلیف آن ها روشن است، می‌توانند از پرده های تیره و ضخیم استفاده کنند.
برخی دیگر دائماً به دنبال فضایی پر نور و روشن هستند که باید از پرده های رنگ روشن و نازک تر استفاده کنند؛ اما در این بین افرادی هستند که دوست دارند گاهی اوقات فضایی پر نور داشته باشند و گاهی اوقات حتی دوست ندارند ذره ای نور به فضای آن ها وارد شود.
 

 



پرده زبرا


خرید پرده زبرا می تواند یک انتخاب مناسب و صحیح برای آشپزخانه ها و محیط های پر رفت و آمد که بیشتر در معرض آلودگی هستند باشد.
سهولت در نظافت این پرده ها موجب جلوگیری از بروز حساسیت می شود. برخی از پرده های زبرا خاصیت آنتی باکتریایی و ضد چربی دارند و اکثر آن ها در صورت کثیف شدن به راحتی قابل شستشو هستند.
شستشوی این نوع پرده ها مراحل و روش های مختلفی دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.
برای شستشو و نظافت این پرده ها به صورت هفتگی می توان از بخارشوی و اسفنج آغشته به مایع ظرفشویی استفاده کرد.
در این روش نیازی به جدا کردن پرده هم نیست و با قرار دادن پرده در باز ترین حالت ممکن، اسفنج را به آرامی روی آن کشیده و بعد از اینکه گرد و غبار و لکه های موجود در آن از بین رفت، می توان به کمک بخار شوی پرده را به طور کامل تمیز کرد.
 

 
کد مطلب: 70584
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام