۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۵

ساعت به ساعت به درآمد میلیونی ام افزوده شد

در یک مغازه ساعت فروشی کار میکردم و حقوق ماهیانه ثابتی داشتم که جوابگوی هزینه های زندگی ام نبود.یک روز یکی از مشتریان گفت پسرتو که خیلی وقت هست اینجا داری کار میکنی چرا برای خودت کاری رو شروع نمیکنی؟
ساعت به ساعت به درآمد میلیونی ام افزوده شد
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


در یک مغازه ساعت فروشی کار میکردم و حقوق ماهیانه ثابتی داشتم که جوابگوی هزینه های زندگی ام نبود.یک روز یکی از مشتریان گفت پسرتو که خیلی وقت هست اینجا داری کار میکنی چرا برای خودت کاری رو شروع نمیکنی؟ من با اینکه تجربه خوبی از این کار بدست آورده بودم اما سرمایه ای برای شروع کار برای خودم نداشتم که همان فرد موجب شد به فکر بیافتم و کسب و کار خودم را در اینترنت استارت زدم که نیاز به سرمایه رهن مغازه هم نباشد ازهمون روز پیشرفت من شروع شد و در حال حاضر فروش انلاین بسیار خوبی از این محصول دارم و بسیار خوشحال میشوم شما هم با انواع ساعت اشنا کنم
 


ساعت دیواری


ساعت دیواری یکی از وسایل مورد نیاز در زندگی امروزه می باشد قیمت ساعت های دیواری متفاوت است ساعت دیواری چوبی ارتا یکی از بهترین ساعت های تولید شده می باشد این نوع ساعت دیواری عقربه های بسیار بزرگی دارد و همچنین ثانیه شمار های بسیار ظریف و باریکی دارد این نوع ساعت طرفداران زیادی دارد. ساعت دیواری درحال حاضر به عنوان وسیله ای دکوری در محیط منزل و یا محل کار مورد استفاده قرار می‌گیرد که دارای طرح‌ها و سبک‌های مختلفی نیز می‌باشد که در ادامه این پست به نکات مهمی برای بررسی قیمت ساعت دیواری و خرید آن می‌پردازیم.

 

ساعت مچی


یکی از محصولاتی که همواره واردات آن به ایران بسیار زیاد بوده، ساعت مچی است و صادرات و واردات ساعت مچی یکی از تجارت های پرطرفدار در سه دهه اخیر بوده است. در گذشته وقتی آب به روی ساعت مچی شما می‌ریخت تمام وجودتان را ترس فرا می‌گرفت، برندهای فعال در صنعت ساعت مشکل شما را حل کرده‌اند، در حال حاضر اکثر ساعت‌های مچی موجود در بازار ضد آب هستند و می‌توانید در استخر هم از آن‌ها استفاده کنید. بعد از امارات به ترتیب ساعت های مچی ساخت کشورهای چین، ژاپن، هنگ کنگ، آلمان، اتریش، ترکیه، هلند، سوئد و دانمارک در سال ۹۸ به ایران وارد شده اند.



ساعت رومیزی


ساعت رومیزی چوبی سلطنتی پاندول دار از جمله ساعتی است که با استفاده از چوب راش و توسکا ساخته شده است. می توانید از این ساعت لوکس بر روی میزهای کنسول یا پایه یا برای زیبا تر شدن دکوراسیون منزل استفاده کنید. ساعت رومیزی چوبی نیز انتخاب خوبی برای هدیه است. برای استفاده از این ساعت به عنوان هدیه می توانید به همراه جعبه چوبی سفارش دهید. ساعت ها از قرن پانزدهم میلادی مورد استفاده قرار گرفتند و با پیشرفت علم و فناوری، ساعت ها دقیق تر شدند و گزینه های زیادی به آنها اضافه شد. ساعت های رومیزی یک وسیله پرکاربرد برای دکوراسیون داخلی خانه ها، مغازه ها و میزکار مدیران شرکت ها می باشد این ساعت ها را می توانید در همه بخش های خانه استفاده کرد برای مثال می توان در اتاق نشمین، آشپزخانه و اتاق خواب قرار دهیم.
 
کد مطلب: 70543
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام