کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شغل دومم باعث پیشرفت در کسب و کارم شد

24 آبان 1401 ساعت 18:55

هر فردی امروزه دارای شغلی و درآمدی می باشد که با آن نیاز مالی خود را نمی تواند رفع کند از این رو من تصمیم گرفتم با شغل دوم در کسب و کارم این نیاز های بالا را به راحتی رفع نمایم به شما هم توصیه میکنم از راهکار های من استفاده کنید تا موفق شوید.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


هر فردی امروزه دارای شغلی و درآمدی می باشد که با آن نیاز مالی خود را نمی تواند رفع کند از این رو من تصمیم گرفتم با شغل دوم در کسب و کارم این نیاز های بالا را به راحتی رفع نمایم به شما هم توصیه میکنم از راهکار های من استفاده کنید تا موفق شوید.

 

چیپس میوه


چیپس انجیر یکی از خوراکی های خوشمزه و مقوی است که می توان از آن در تمام طول سال استفاده کرد به شرطی که درست از چیپس میوه نگهداری شود.
به جرات می توان گفت که چیپس میوه انجیر تمامی املاح معدنی و ویتامین های انجیر تازه را دارد بنابراین با خیالی آسوده آن را مصرف کنید.
چیپس میوه انجیر بسته بندی در این فروشگاه دارای طعم و مزه ی خوبی است که نشانه تازگی محصول می باشد.
چیپس میوه انجیر درجه یک نه خیلی خشک و نه خیلی نرم است بلکه بافتی لطیف دارد و به اندازه کافی خشک شده است و درون بسته بندی چیپس میوه انجیر هیچ گونه گرد و خاک و ماده ی زائدی وجود ندارد.
چیپس ارگانیک میوه انجیر را توزیع کنندگان به صورت کلی و عمده در سطح بالایی از مرغوبیت به تمام مراجعین عرضه می کنند. تمامی عمده فروشان، با استفاده از دانش و مهارت بالای خود، محیطی را ایجاد نموده اند که مشتریان بتوانند در سطح بالایی چیپس انجیر را تهیه و خریداری نمایید.
 


چیپس گوجه


از آن جا که گوجه فرنگی هم به صورت تازه و هم به صورت خشک شده از قیمت مناسبی برخوردار است استفاده از چیپس گوجه در مقایسه با سبزیجات خشک دیگر رایج تر می باشد.
همان طور که می دانید ویتامین سی برای زنان در دوران بارداری بسیار لازم می باشد. ویتامین سی برای تشکیل لثه، دندان و استخوانهای نوزاد بسیار موثر می باشد همچنین باعث جذب بهتر آهن در بدن مادر می شود.
به همین دلیل به زنان باردار توصیه می شود از گوجه فرنگی در برنامه ی غذایی خود به طور مداوم استفاده کنند. گوجه فرنگی خواص ادرار آور دارد و به دفع مواد سمی بدن مثل نمک و اسید اوریک کمک می کند همچنین در پیشگیری از ابتلا به سرطان مثانه نیز بسیار موثر عمل می کند.
 
 

چیپس خانگی

درون این کاسه پر از آب یک قاشق غذا خوری سر صاف، از بکینگ پودر بریزید و در این قسمت می توانید چیپس خانگی بسته به سلیقه و ذائقه ی خود، نمک، فلفل، سرکه، آبلیمو و غیره اضافه کنید به مدت 15 دقیقه بگذارید این مخلوط در جایی استراحت کند و پس از آن سیب زمینیها را آب کشی نمایید. در قابلمه یا ماهی تابه مقداری روغن بریزید و بگذارید به خوبی داغ شود ابتدا یک سیب زمینی را به رون روغن بی اندازید اگر در کف ظرف فرو نرفت و سطح آن آمد روغن به خوبی داغ شده است و می توانید باقی سیب زمینی را درون آن بریزید. نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که روغن حتما باید به اندازه ای باشد که تمامی سیب زمینیها را در بر گرفته و آنها را بپوشاند، حال می توانید سیب زمینی هایی را که از روغن خارج کردید در درون آبکش بگذارید تا روغن اضافی آن خارج شود و سپس آنها را درون ظرفهایی تزئین کنید.
 


کد مطلب: 70525

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/70525/شغل-دومم-باعث-پیشرفت-کسب-کارم

ايتنا
  https://www.itna.ir