۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۳

ایلان ماسک وام هم می‌دهد!

ایتنا - ​​​​​​​ایلان ماسک برنامه‌های خود را برای ارائه خدمات بانکی و پرداخت در توییتر طی یک جلسه پرسش و پاسخ تقریباً یک ساعته با کارکنان این پلتفرم رسانه‌های اجتماعی تشریح کرد.
ایلان ماسک وام هم می‌دهد!


ماسک در طول این تماس که فایل ضبط شده آن توسط سایت ورج به دست آمده است، برنامه‌های خود را به اشتراک گذاشت تا کاربران توییتر بتوانند موجودی نقدی خود را در این پلتفرم حفظ کنند؛ اقدامی که سایت را به «موسسه مالی مردمی» تبدیل می‌کند.

این کارآفرین که در سال ۱۹۹۹ بانک آنلاین X.com را قبل از ادغام با کسب‌وکار دیگری برای تبدیل شدن به PayPal، تاسیس کرده است، برنامه‌های خود را برای «پر کردن موجودی برای هر کاربر تأیید شده توییتر» شرح داد.

او گفت: «مقداری پول به آنها بدهید، مانند ده دلار یا چیزی که بتوانند در هر کجای سیستم ارسال کنند. ما برای آن به مجوزهای انتقال پول نیاز داریم که درخواست داده‌ایم.»

به گزارش فایننشال تایمز، توییتر روز جمعه اسنادی را به وزارت خزانه‌داری ارائه کرد تا تبدیل به یک پردازشگر پرداخت شود.

ماسک در مورد ایجاد یک حساب بازار پول با بازده بالا صحبت کرد و گفت که داشتن موجودی توییتر بالاترین بازدهی است که می‌توانید انجام دهید.

او گفت: «این بسیار پیچیده و گران است. اگر می‌توانید به سادگی یک موجودی در توییتر داشته باشید که بتواند به سادگی مثبت یا منفی شود و وقتی مثبت شد، نرخ بهره بهتر از چیزی باشد که می‌توانید در جای دیگری دریافت کنید و یا وقتی منفی شد، نرخ بهره کمتری از دست بدهید، بنابراین، اکنون شما یک سیستم بسیار ساده‌تر دارید.»

در طول این تماس، یکی از کارمندان توییتر اشاره کرد که خدماتی که ماسک بیان کرده است شبیه خدمات یک بانک است و از او پرسید که آیا ماسک قصد ارائه وام در این پلتفرم را دارد یا خیر.

او پاسخ داد: «خب، اگر می‌خواهید خدمات جامعی به مردم ارائه دهید، نمی‌توانید عناصر کلیدی را از دست بدهید.»

منبع: همشهری آنلاین
کد مطلب: 70520
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام