۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۷

رمز ثروتمند شدن را با صیفی جات کشف کنید

من رمز ثروتمند شدن را کشف کردم و در حوزه صیفی جات درآمد زایی کردم من با تلاش و پشتکار به راهم ادامه دادم و از شکست نترسیدم. شما حتما باید در این حوزه سرمایه گذاری کنید و همانند من به سود بالایی دست پیدا کنید پس متن زیر را مطالعه کنید.
رمز ثروتمند شدن را با صیفی جات کشف کنید
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


من رمز ثروتمند شدن را کشف کردم و در حوزه صیفی جات درآمد زایی کردم من با تلاش و پشتکار به راهم ادامه دادم و از شکست نترسیدم. شما حتما باید در این حوزه سرمایه گذاری کنید و همانند من به سود بالایی دست پیدا کنید پس متن زیر را مطالعه کنید.

 

باقلا مخملی


میزان سطح آنتی اکسیدان موجود در باقلا مخملی بسیار بالا بوده و همچنین به صورت مستقیم جداره دیواره سلولهای سرطانی را از بین می برد و باعث جلوگیری از تشکیل غده های سرطانی در بدن نیز می شود.
جالب است بدانید که باقلا تأثیر عالی بر تقویت عملکرد دستگاه گوارش نیز دارد همچنین دستگاه گوارش وظیفه جذب تمامی ویتامینها و مینرالهای را بر عهده دارد و اختلال در عملکرد این دستگاه باعث کاهش قدرت سیستم دفاعی بدن نیز می شود.
استفاده از باقلا باعث ایجاد مقاومت در قسمت داخلی جداره دیواره معده شده و همچنین میزان سطح آنزیم معده را نیز کنترل می کند جالب است بدانید که در دستگاه روده باکتریهای بسیار زیادی فعالیت دارند این باکتریها به صورت مفید باعث تجزیه مواد غذایی نیز می‌شوند و استفاده از باقلا تاثیر خوبی بر تقویت عملکرد باکتریهای مفید روده نیز دارد.

 

پیاز سفید


وجود ماده ای به نام فتو شیمیایی در پیاز سفید مشکلات ناشی از زخم معده را کاهش می دهد پیاز خود دارای پروبیوتیک طبیعی می باشد لذا به کاهش یبوست و معالجه دردهای شکم  مفید می باشد.
البته مصرف پیاز برای بعضی افر اد ایجاد میگرن و نفخ شکم می کند که در صورت بروز چنین اتفاقی با پزشک خود مشورت کنید. از پژوهشهای به عمل آمده مصرف پیاز از پوکی استخوان در میانسالی جلوگیری می کند و همچنین ترکیبات موجود در پیاز پوکی استخوان را درمان و نیز پیشگیری می کند.
طبق مطالعات به عمل آمده آمار نشان دهنده این است زنانی که در رژیم روزانه خود از پیاز استفاده می کنند چند درصد از افرادی که پیاز کمتر مصرف می کنند به مشکلات استخوانی نیز کمتر دچار می شوند.
 

باقالی سبز


فسفر منبع عالی برای ضریب هوشی و کیفیت یادگیری می باشد که می توانید از باقالی سبز جنوب به این منظور نیز بهره برد و در وعده های غذایی از آن استفاده کرد. این گیاه بسیار خوشمزه خواص فراوانی دارد که در عرصه طب قدیم پرکاربرد بود، و از خشک شده باقالی و پودر کردن آن در داروها و دمنوش گیاهی سنتی استفاده می شود.
برای درست کردن خورشت های متنوع و لذیذ حتما نیازمند باقالی تازه نیست، می توانید پوست سبز آن را بکنید و در پلاستیک مناسب قرار دهید و در فریزر یخچال نگهداری کنید و هربار به اندازه نیاز در خورشت استفاده کنید. توجه داشته باشید که خاصیت تازه آن به مراتب بیشتر و لذت بخش تر است اما به علت موجود نبودن در تمام فصول سال فریز شده آن هم خالی از لطف نیست.
 
کد مطلب: 70511
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام