۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۷

من بر روی مهارت هایم سرمایه گذاری کردم

هرکسی در یک حوزه ای مهارت دارد بر این اساس با ورودم به حوزه اسباب بازی هم پیشرفت خوبی کنم و از همه مهمتر زندگی ام را متحول کردم. اکنون میخواهم چند نمونه را باهمدیگر بررسی کنیم.
من بر روی مهارت هایم سرمایه گذاری کردم
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------

هرکسی در یک حوزه ای مهارت دارد بر این اساس با ورودم به حوزه اسباب بازی هم پیشرفت خوبی کنم و از همه مهمتر زندگی ام را متحول کردم. اکنون میخواهم چند نمونه را باهمدیگر بررسی کنیم.

 

اسباب بازی صادراتی


 اسباب بازی صادراتی باید جدی گرفته شود، چون یک راه مناسب برای مقابله با تحریم هاست. واضح است که در چنین شرایط اقتصادی باید از هر فرصتی برای مقابله ای عزتمندانه با تحریم و شرایط تحریمی بر اقتصاد کشور استفاده کنیم. چین در رتبه ی اول صادرات اسباب بازی با سهم ۶۰ درصدی از بازار جهانی و ۳۱,۳۴۲,۴۹۵ هزار دلار قرار دارد. جمهوری چک، هنگ کنگ چین، آلمان و ویتنام نیز در رتبه های بعدی صادرات این محصول قرار دارند. در مقابل کشورهای آمریکا، آلمان، انگلیس، ژاپن و فرانسه رتبه های یک تا پنج واردات این محصول را دارند. بازی در تربیت نسل آینده نقش مهمی دارد و باید در برنامه ریزی ها مورد اهتمام قرار گیرد. از جمله مولفه های مورد نیاز برای جامعه، تمرین عقلانیت، تصمیم گیری، توجه به معیارهای تصمیم گیری، انتخاب، آموزش کار جمعی، مسئولیت پذیری و پاسخگویی است که کودکان می توانند این مفاهیم را در عین بازی و اسباب بازی ها یاد بگیرند. صنعت و صادرات اسباب بازی باید جدی گرفته شود، چون یک راه مناسب برای مقابله با تحریم هاست. واضح است که در چنین شرایط اقتصادی باید از هر فرصتی برای مقابله ای عزتمندانه با تحریم و شرایط تحریمی بر اقتصاد کشور استفاده کنیم.

 

اسباب بازی فکری


بازی ها در رشد فکری کودکان نقش مهمی دارند و اسباب بازی فکری دخترانه و پسرانه متعددی در بازار وجود دارد؛ استفاده از بازی های فکری موجب می شود علاوه بر اینکه کودک سرگرم شود مهارت ها و دانش هایی را کسب نماید. دختر بچه ها  کمی زودتر از پسرها قابلیت های زبانی و صحبت کردن را یاد می گیرند؛ بنابراین در تهیه ی اسباب بازی دخترانه باید این نکته را نیز مورد توجه قرار داد. هرساله بازی های بسیار متنوعی برای کودکان تولید شده و در بازار ارائه می شود. بازی فکری دخترانه  زیادی نیز در دیجی کالا وجود دارد که والدین می توانند با مراجعه با به این سایت و برنامه دیجی کالا نسبت به خرید آن ها اقدام نمایند. اطلاعات زیادی در مورد اسباب بازی متناسب با سنین مختلف و سایت های عرضه کننده آن ها در بالا ارائه نمودیم.

 
 

اسباب بازی فانتزی


در رشد و شکوفایی یک کشور عوامل زیادی موثر می باشد. بحثی که در حال حاضر پیش روی ما می باشد، صادرات اسباب بازی فانتزی می باشد. یک سری از مشاغل هستند که می توانند باعث پیشرفت کشور شوند. صادرات اسباب بازی از بخش هایی است که با گذشت زمان رو به پیشرفت قرار گرفته است. محصولات با کیفیت همیشه و در همه حال مشتریان مخصوص به خود را دارد. محصولات بی شماری هر روزه توسط افراد حاضر در تولیدی ها شکل می گیرد. حتی این عمل می تواند در منازل هم شکل بگیرد. قیمت اسباب بازی های دست ساز نسبت به آن هایی که توسط دستگاه ساخته می شوند، متفاوت می باشد. ساخت اسباب بازی می تواند با استفاده از ساده ترین وسایل نیز شکل بگیرد. بسیاری از تولیدی ها توسط افرادی اداره می شوند که خود سرپرست خانوار می باشند. همانطور که همه ی ما در گذشته نیز با استفاده از ساده ترین ابزار موجود برای خودمان اسباب بازی درست می کردیم.
 
کد مطلب: 70496
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام