کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رمز موفقیت کار آفرین موفق در چیست

23 آبان 1401 ساعت 23:40

​​​​​​​ پس از کلی تحقیق و بررسی اینکه کار آفرینان موفق در چه حوزه ای فعالت می کنند به حوزه رشته رسیدم که می تواند موفقیت و پیشرفت شما را تضمین کند رشته به علت کاربردهای بسیار زیادی که در آش رشته و سوپ دارد می توان شما را به هر آنچه لایق شماست برساند.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


 پس از کلی تحقیق و بررسی اینکه کار آفرینان موفق در چه حوزه ای فعالت می کنند به حوزه رشته رسیدم که می تواند موفقیت و پیشرفت شما را تضمین کند رشته به علت کاربردهای بسیار زیادی که در آش رشته و سوپ دارد می توان شما را به هر آنچه لایق شماست برساند.



رشته پلویی


همان طور که می دانید در بسیاری از اعیاد از جمله نوروز و قربان طبخ و پخت دو غذا بیش از سایر غذاها اهمیت دارد که شامل رشته پلویی ساده و سبزی پلو با ماهی می شود این دو غذا به عنوان غذاهای خوشمزه و اصیلی شناخته می شوند که همواره خاطرات خوشی را برای ما در کنار خانواده مان ایجاد نموده اند با ما همراه باشید تا در خصوص این غذاهای خوشمزه و خوش عطر با شما صحبت کنیم.
همان طور که عرض کردیم رشته پلو یکی از غذاهای قدیمی و با اصالتی شناخته می شود که در شهرهای مختلف ایران به سبک و سیاقهای متفاوتی پخت و طبخ می شود برای مثال هموطنان خونگرم اردبیل و کرمانشاه این غذا را به همراه گوشت قلقلی، گوشت بوقلمون و یا ماهی دودی یا کنسرو ماهی سرو می کنند و به عنوان مکمل و چاشین سفره نیز از خرما و کشمش استفاده می نمایند.
 


رشته سوپ


با توجه به اینکه رشته سوپ فیدلی، حروف انگلیسی و آشیانه ای از انواع پرطرفدار به شمار می آیند. رشته های سوپی در دو نوع سفید و قهوه ای در بازار وجود دارند. انواع ماکارونی ها و رشته آش و پلویی با روشی مشابه با تولید رشته های سوپی تولید می شوند. برخی از این رشته ها پس از تولید حرارت دیده و به اصطلاح بو داده می شوند و برخی دیگر به همان صورت خام هستند و در غذاها پخته می شوند.این رشته ها را می توان آبکش کرده و در انواع سالادها استفاده کرد و یا سس ماکارونی را با گوشت و قارچ درست کرد و با ترکیب این رشته ها غذایی جالب برای بچه ها درست کرد. این ماده سرشار از کربوهیدرات ها می باشد و برای کودکان که در حال رشد هستند، بسیار مفید است. برای اینکه شکل این حروف حفظ شود باید مدت زمان پخت آن ها را کاهش داد.
 

آش رشته


یکی  دیگر از روش های طبخ آش رشته لوبیا قرمز استفاده از بلغور جو به  جای بلغور گندم است که در این صورت کمی طبع آش سرد می شود چون طبع جو دو سر سرد و طبع گندم گرم می باشد. با این وجود تفاوت چندانی در طعم غذا احساس نمی شود. از جمله خواص این آش محلی خوش طعم می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  1. لوبیا قرمز سرشار از آهن و فولات می باشد که در رفع کم خونی موثر است.
    همچنین فیبر موجود در آن باعث احساس سیری طولانی مدت در فرد می شود.
    بلغور گندم یا جو که در آش به کار برده می شودغنی از ویتامین ها و مواد معدنی است.
    گوشت گوسفندی طبع گرمی دارد و برای سیستم گوارشی بسیار مفید است، همچنین غنی از پروتئین است.
    پیاز نیز سرشار از خواص ضد با کتری و ضد عفونی کننده است.
اسفناجی که به آش افزوده می شود علاوه بر این که عطر و طعم منحصر به فردی با غذا می دهد، خواص آن را دوچندان می کند. اسفناج غنی از آهن دو ظرفیتی و سه ظرفیتی است که بدن و سیتم گوارشی ما تنها قادر به جذب نوع دو ظرفیتی آن است و نوع سه ظرفیتی آهن آن جذب نمی شود و از طریق روده ها دفع می شوند.
 


کد مطلب: 70495

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/70495/رمز-موفقیت-کار-آفرین-موفق-چیست

ايتنا
  https://www.itna.ir