۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۹

بعد از سه سال به هرآنچه که خواستم رسیدم

با تلاش بسیاری که در اشپزخانه جاده ای داشتم توانستم رمز و راز خوشمزه شدن آش رشته و سوپ را پیدا کنم و از طریق آن به ثروت دست پیداکنم  رمز و راز آش رشته و سوپ را در انتخاب نوع رشته یافتم در ادامه به بررسی کیفیت این موضوع پرداخته شده است.
بعد از سه سال به هرآنچه که خواستم رسیدم
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



با تلاش بسیاری که در اشپزخانه جاده ای داشتم توانستم رمز و راز خوشمزه شدن آش رشته و سوپ را پیدا کنم و از طریق آن به ثروت دست پیداکنم  رمز و راز آش رشته و سوپ را در انتخاب نوع رشته یافتم در ادامه به بررسی کیفیت این موضوع پرداخته شده است.

 

رشته سوپ


در ترکیه تنوع سوپ ها بالا می باشد. رشته سوپ به ترکی çorba erıştesı گفته می شود. ورمیشل یا همان رشته سوپی در پختن انواع سوپ ها، آش ها و دسر ها کاربرد دارد. محبوب ترین غذای پخته شده با این رشته ها سوپ ورمیشل است. برای پختن این سوپ از انواع رشته های سوپی استفاده می شود. این سوپ را اگر با آب مرغ و خود مرغ درست کنید بسیار خوشمزه خواهد شد.
برخی از مواد غذایی در سراسر دنیا مصرف می شوند. رشته سوپی از جمله این موارد است، رشته سوپ به آلمانی Nudeln نامیده می شود. انواع سوپ ها به ویژه سوپ ورمیشل به علت مقوی و آبدار بودن بیشتر برای افراد مریض تهیه می شود.
این سوپ ها را می توان با افزودن آب مرغ و آب گوشت خوشمزه تر و مقوی نمود. نمونه دیگری از سوپ ورمیشل پخته می شود که انواع حبوبات را در ترکیب خود دارد و غنی از پروتئین ها می باشد. انواع ورمیشل ها توسط کارخانه ها تولید می شود رشته سوپی رشته ای عمومیت بالایی دارند و بیشترین مصرف را دارد.

 

رشته سوپی


به جر تهیه سوپ انواع غذاها با استفاده از رشته سوپی غذاهایی مانند انواع کوکو سیب زمینی و پیتزا تهیه می شوند و بسیار مورد علاقه افراد بوده و دارای ارزش غذایی بالایی نیز می باشند.
خواص رشته سوپی که بالا به آن اشاره کردیم موجب شده است تا همه افراد در اکثر ورزهای سرد سال از این غذا استفاده کنند و سلامتی بدن خود را در این فصل ایمن کنند.
شما برای خرید انواع مختلفی از این رشته های سوپی می توانید امروزه به راحتی در هر جایی از کشور که هستید آن ها را خریداری کنید و از آنها برای تهیه این غذاهای لذیذ استفاده نمایید.
افراد دیابتی معمولا کسانی هستند که برای خوردن غذاهای مختلف مجبورند قند موجود در آن را بدانند تا آسیبی به آن ها وارد نشود و شاید برایشان این سوال پیش آید که رشته سوپ قند دارد یا خیر
 

آش رشته


یکی از غذاهای اصیل ایرانی که در استان بروجرد طبخ می شود، آش لوبیا قرمز یا باقله سرخ است که غالب اوقات بدون رشته طبخ می شود. در فصل زمستان که هوا سرد می شود اکثر لرها اقدام به طبخ آش رشته خوشمزه و مقوی می کنند که اگر حبوبات آن  را از قبل پخته شده داشته باشید، بسیار سریع آماده می شود.
آش لوبیا قرمز در ظاهر مانند حلیم است که برخی مبنی بر ذائقه خود به آن رب گوجه فرنگی نیز می افزایند تا به رنگ سوپ در آید. در طبخ این غذا گوشت و یا آب قلم نیز به کار گرفته می شود که خواص آن را دو چندان می کند. آش لوبیا قرمز محلی که در استان ملایر طبخ می شود برای تقویت سیستم ایمنی افراد در فصل های سرد سال بسیار مفید است.
برخی از ملایری ها در هنگام پخت این غذا به آن گوشت اضافه نمی کنند و فقط در انتهای پخت در حین خوردن، کمی روغن حیوانی اصل می افزایند که عطر و طعم بی نظیری به آش می دهد. در ادامه مقاله به  مواد اولیه، نحوه طبخ و خواص این غذای محلی می پردازیم.
 
کد مطلب: 70490
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام