۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۲

کسی فکرشم را نمیکرد من با حوزه بهداشتی میلیونر شوم

من در حوزه بهداشتی از جمله شامپو فعالیت دارم که یکی از پرمصرف ترین ها است. این عرصه سود بالا و درآمد خوبی را به خود جذب نموده است. حال میخواهیم با شما عزیزان چند نمونه را مورد بررسی قرار دهیم.
کسی فکرشم را نمیکرد من با حوزه بهداشتی میلیونر شوم
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------

من در حوزه بهداشتی از جمله شامپو فعالیت دارم که یکی از پرمصرف ترین ها است. این عرصه سود بالا و درآمد خوبی را به خود جذب نموده است. حال میخواهیم با شما عزیزان چند نمونه را مورد بررسی قرار دهیم.

 

شامپو مو

مروزه انواع مختلف برندها هستند که در زمینه تولید شامپو مو فعالیت دارند، در اینجا درباره شامپو ضد ریزش مو و قیمت خرید و فروش آن با شما صحبت می کنیم و مطالب ارزنده ای را در اختیار تان قرار می دهیم تا بتوانید با اطلاعات کافی و لازم شامپو دلخواه و مورد نظر خود را برای برطرف کردن ریزش موهای خود استفاده کنید. ما بهترین شامپوها را به شما معرفی می کنیم تا شما در هنگام خرید دستان باز باشد. اگر شما جزو افرادی هستید که دچار ریزش مو هستید به شما توصیه می کنم که شامپو ضد ریزش مو را خریداری کنید، چرا که این شامپو بسیار کیفیت خوبی دارد و باعث تشدید رویش مجدد موها می شود و افرادی که از ریزش مو رنج می برند می توانند به راحتی از شامپو هتلی ضد شوره برای درمان بیماری خود استفاده کنند.
امروزه که بیشتر بیماریهای که برای مو و پوست به وجود می ‌آید از آلودگی هوا، رژیم غذایی بد یا اضطراب و استرس می باشد که منجر به ریزش مو می گردد.


 

شامپو آلکان

در این مقاله تصمیم داریم تا انواع شامپو از جمله شامپو حجم دهنده مو را به شما معرفی کنیم و برای مثال با شامپو آلکان بدون سولفات ضد ریزش که به شکل عمده در شهرهایی مانند تهران پخش می شود و همچنین قیمتی ارزان نیز دارد.
اما در ابتدا نیاز است تا کمی با تاریخچه شامپو آشنا شویم و بدانیم که آغاز این مسیر از کدام کشور بوده است؟ در جواب این سوال باید گفت که اولین بار از شامپو در کشور هندوستان استفاده شده است و بار خلاف تصور عموم این ماده برای اولین بار در انگلستان به وجود نیامده است.
در واقع در قرن ها پیش در هندوستان با ترکیب چند نوع از گیاهان نوعی اولیه از شامپو را تولید می کرده اند اما به دلیل نبود تکنولوژی و همچنین عقب ماندگی این کشور امکان توسعه این محصول وجود نداشت.
اما درست پس از اشغال این کشور توسط کشور انگلیس و همچنین کنترل هند توسط کمپانی هند شرقی این اختراع به انگستان وارد شد و درست در زمان انقلاب صنعتی پیشرفت های بسیاری در این عرصه اتفاق افتاد و این محصول از سمت کشور انگلیس به تمام اروپا صادر شد و تا امروزه انواع مختلفی از این محصول روانه بازار شده است.
 


 

شامپو

یکی از گزینه های بسیار مناسب برای شستشو بدن شامپو است که انتخاب قوی آن می تواند از نظر پاک کنندگی تاثیرات بهتری را داشته باشد و بسته به قیمتی که پرداخت می کنید مدلهای عالی و خوب آن را می توانید خریداری کنید.
امروزه استفاده از شامپو براق کننده در جهان بیشتر صورت می گیرد به این دلیل که دارای خاصیت ضد حساسیت بوده و برای تولید آن از فرمولهایی استفاده می شود که علاوه بر پاک کنندگی که دارد در برخی از مدلها برای پوست مفید است. البته لزوم استفاده از شامپو در گذشته برای برخی از افراد توصیه می شد به این صورت که استفاده کردن از صابون ممکن بود برای برخی از پوستها مناسب نبوده و حساسیتهایی را ایجاد کند. از آنجایی که استفاده کردن از شامپو بدن و اسپری بدن برای بسیاری از افراد اهمیت دارد شما نیز می توانید آن را بسته به پوست بدنتان مورد قوی و مناسب را به راحتی با رایحه های مختلفی انتخاب کنید.
طبق تحقیقاتی که انجام شده صابون به دلیل داشتن خاصیت پاک کنندگی بالا چربی مفید و طبیعی پوست را از بین می برد.

 
کد مطلب: 70475
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام