۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۰

میلیاردر شدنم با ایزوگام امکان پذیر شد

ایزوگام جزو آن دسته از محصولاتی است که برای عایق شدن دیوارها وساختمان ها بسیار مهم و ضروری می باشد، من نیز با علم به ضروری بودن این محصول تصمیم گرفتم کسب و کارم را در این حوزه آغاز کنم و پس از گذشت مدتی به درآمد میلیاردی مورد نظر خود رسیدم.
میلیاردر شدنم با ایزوگام امکان پذیر شد
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



ایزوگام جزو آن دسته از محصولاتی است که برای عایق شدن دیوارها وساختمان ها بسیار مهم و ضروری می باشد، من نیز با علم به ضروری بودن این محصول تصمیم گرفتم کسب و کارم را در این حوزه آغاز کنم و پس از گذشت مدتی به درآمد میلیاردی مورد نظر خود رسیدم.

 

ایزوگام


امروزه ایزوگام در طیف گسترده ‌تری از کاربردها مورد استفاده قرار می ‌گیرد. برخی از این کاربردها، شامل پوشاندن پشت‌بام، نمای ساختمان‌ها، پی ساختمان‌ها استخرها، مخازن آب، سرویس‌های بهداشتی و پارکینگ‌های طبقاتی می‌باشد.
ماده اصلی تشکیل دهنده این مانع، همان عایق شناخته شده قدیمی، یعنی قیر می‌باشد. اما در این میان، باید توجه داشت که قیر به تنهایی فاقد استحکام مکانیکی کافی است. به عنوان مثال، قیر در اثر حرارت، تغییر شکل داده و به صورت روان درمی‌آید. در حالیکه افزودن لایه‌ها و ترکیبات پلیمری، موجب بهبود ویژگی‌های مکانیکی عایق می‌گردد.
در خصوص مزایای استفاده، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
از پشت‌بام در برابر نفوذ برف و باران، حفاظت می‌کند.
این توانایی را دارد که تا حد زیادی به عنوان عایق حرارتی عمل کند.
نسبت به سایر روش‌های عایق‌کاری رطوبتی، به سادگی قابل نصب و انجام است.

 

ایزوگام چسب دار


متاسفانه در کشور ما برخی سودجویان اقدام به تولید ایزوگام بی ‌کیفیت و ارائه آن با نامهای تجاری مشهور می ‌کنند. پس بسیار مهم است ایزوگام چسب دار، از فروشندگان شناخته شده به همراه ضمانت نامه معتبر خریداری شود.یک محصول اصل باید دارای مشخصات تولید کننده، تاریخ تولید، ضخامت و وزن و علامت استاندارد باشد.
یکی از روشهای تشخیص ایزوگام تقلبی نیز جدا شدن ذرات ایزوگام و چسبیدن به دست در هنگام لمس آن می ‌باشد که به دلیل استفاده از قیر بی‌کیفیت یا مازوت به جای مواد اولیه با کیفیت روی می‌ دهد.
از ایزوگام برای پوشش سقف ها بیشتر از دیگر سطوح استفاده می شود اما این پوشش برای محیط های دیگری مثل استخر های کشاورزی و پرورش ماهی، سقف های شیروانی، رفع نشتی در مجاورت لوله ها، رفع نشتی کف کولر ها و درزگیری سقف های کاذب نیز مناسب هستند.
 

ایزوگام عایق رطوبتی


جالب است بدانید ایزوگام عایق رطوبتی است که برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به هر سطح و مکانی استفاده می شود و مهمترین ماده تشکیل دهنده آن قیر است. علاوه بر قیر، الیاف تیشو و الیاف پلی استر و فویل آلومینیومی و مواد پلیمری دیگر در ایزوگام استفاده می شود. این محصول موجب جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت به ساختمان می شود و برای دیوارها و سقف و بام آپارتمان ها بسیار مناسب است.
ایزوگام با ترکیب و تلفیق مواد مختلف میتواند در برابر نفوذ آب مقاومت کند و میتواند با دارا بودن لایه آلومینیومی از هجوم گرما و فرسایش پشت بام ها تا مدتهای زیاد و سالیان طولانی محافظت و مراقبت نماید.
ایزوگام برای سردخانه ها، استخرهای آب کشاورزی و تفریحی، پوشش لوله ها؛ سقف مرغداری ها، سقف سوله ها و قابلیت نصب دارد. ایزوگام کارکرد بسیار بالایی داشته و از نفوذ رطوبت جلوگیری می کند. قیمت ایزوگام به نوع قیر و کیفیت آن و مواد اولیه ای که در تولید به کار برده می شود وابسته است و تعیین قیمت یک رول ایزوگام با توجه به نوع قیر و مواد اولیه و کیفیت آن ها و قیمت فروش در بازار، به روز نهایی می شود.
 
کد مطلب: 70472
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام