۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۰

آب مقطر جریان ثروت سازی من را رونق بخشید

رونق کسب و کار موضوعی می باشد که همه افراد جامعه در ایران درگیر آن می باشند و از هیچ راهی برای رسیدن به آن دریغ نمی کنند، من توانستم با انتخاب یک محصول مناسب یعنی آب مقطر به احیای کسب وکار از هم پاشیده ی خود کمک کنم و با بدست آوردن سود بسیار زیاد به ثروت مورد نظر خود برسم.
آب مقطر جریان ثروت سازی من را رونق بخشید
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



رونق کسب و کار موضوعی می باشد که همه افراد جامعه در ایران درگیر آن می باشند و از هیچ راهی برای رسیدن به آن دریغ نمی کنند، من توانستم با انتخاب یک محصول مناسب یعنی آب مقطر به احیای کسب وکار از هم پاشیده ی خود کمک کنم و با بدست آوردن سود بسیار زیاد به ثروت مورد نظر خود برسم.

 

آب مقطر


آب مقطر آبی است که به آن حرارت دادن شده است؛ تبخیر شده است؛ مجددا تقطیر شده و در یک ظرف جمع آوری شده است. آب مقطر شباهت زیادی به آب باران دارد.(البته در صورتی که قطرات باران در حین بارش، آلودگی های موجود در هوا را جذب نکرده و آلوده نشده باشند) این روش، بهترین روش تصفیه آب است که از طبیعت تقلید شده است.
در طی این فرآیند، وقتی آب بخار میشود، تمامی سموم، باکتری ها، مواد شیمیایی و مواد اضافی در ظرف باقیمانده و تنها آب تبخیر می شود. وقتی مجددا میعان می شود، تنها آب خالص باقیمانده است و ناخالصی های آن حذف شده اند.
آب مقطر معمولا به دلیل اینکه عاری از هرگونه ناخالصی می باشد، بنابراین از آن برای صنایع مختلف به کار می گیرند. از این رو، صادرکنندگان بیشتر از این محصول،مخصوصا نمونه های با کیفیت آن را برای صادرات استفاده می کنند.

 

آب مقطر خالص


زمانی که بحث به شیر خشک می رسد، هیچ آبی بهتر و ایمن تر از شیر خشک نیست.
 هم تولیدکنندگان شیر خشک و هم متخصصان کودک می گویند که بهترین آب برای ترکیب با شیر خشک، آب مقطر خالص می باشد. دلیل این موضوع هم نداشتن مواد سمی و آلودگی در این آب است. دستگاه های آب مقطر گیری قابلیت حذف 99/9% باکتری ها، ویروس ها، ترکیبات آسیب رسان و حتی اورانیم موجود در آب را دارند. به همین دلیل هم با داشتن یک دستگاه آب مقطرگیری، به راحتی میتوان از سلامت شیرخشکی که در اختیار کودک قرار میگیرد، اطمینان داشت.
البته در گذشته آب مقطر به عنوان آب خالص شناخته می‌شد اما پس از مدتی با تغییر روش‌های تقطیر آب، آب فوق خالص، با استفاده از فیلتر آب اسمز معکوس و در یک فرآیند تبادل یونی و جهت استفاده در صنایع ساخت نیم‌رساناها به وجود آمد.

 

آب مقطر خوراکی


احتمالا اسم آب مقطر به گوشتان خورده باشد و شنیده باشید که کاربردهای زیادی دارد. خیلی از افراد میدانند که آب مقطر برای اتو کردن مناسب است اما آیا می دانستید که بهترین آب نوشیدنی موجود نیز هست؟ آب مقطر خوراکی می تواند در همه چیز از نوشیدن تا آب دادن گیاهان و فرآیندهای تهیه مواد غذایی استفاده شود.
امروزه نزدیک به 50 سال است که دستگاه های آب مقطرگیر برای مشتریان خانگی و صنعتی، آب پاکیزه و با کیفیت را عاری از هرگونه مواد شیمیایی، سموم، ویروس و باکتری فراهم کرده اند.
احتمالا شما هم مزه یخ را زمانی که به نوشیدنی اضافه می شود احساس کرده اید. اضافه کردن یخ باعث تغییر مزه نوشیدنی می شود. اگر یخ با آب مقطر تولید شده باشد، دیگر این مشکل وجود نخواهد داشت؛ چون بسیاری از ناخالصی هایی که در یه وجود دارند باعث این تغییر مزه می شوند. در نتیجه با استفاده از یخی که از آب مقطر تهیه شده باشد، قالب های یخ کریستالی و بدون ناخالصی خواهید داشت که کمتر طعم نوشیدنیتان را تغییر می دهند.
 
کد مطلب: 70470
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام