۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۳۱

دستور جدید ماسک در توئیتر: دورکاری ممنوع!

قوانین جدید ماسک الزام می‌کند که همه کارمندان حداقل 40 ساعت در هفته در دفتر حضور داشته باشند و این قانون بلافاصله اجرائی شود. قبل از اینکه ماسک توییتر را بخرد، این شرکت برنامه‌ای دائمی برای دورکاری داشت.
دستور جدید ماسک در توئیتر: دورکاری ممنوع!
در حالی که مشاهده وضعیت توئیتر از دور ممکن است برای ناظران گاهی اوقات کمی خنده‌دار باشد، اما برای کارکنان توییتر، تملک ماسک قاعدتاٌ روزهای سختی سپری می‌شود. با اخراج‌های زیاد، شایعه شیفت‌های ۱۲ ساعته اجباری و بسیاری از بلاتکلیفی‌های دیگر، کسانی که در توییتر کار می‌کنند اکنون با تغییر دیگری روبرو شده‌اند: پایان کامل امکان دورکاری.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، اولین پیام ایلان ماسک به کارمندانش حاوی رگه‌ای از اخبار ناخوشایند بود. ماسک با ایمیلی که اخیراٌ برای کارکنان توئیتر ارسال کرد تلاش کرد تا آنها را برای «زمان‌های دشوار آینده» آماده کند. پس از آن، ماسک اعلام کرد که دورکاری برای کارمندان توییتر به طور کامل تمام شده است، مگر اینکه خودش آن را برای موارد خاص تایید کند.
 
بلومبرگ، که به نظر می رسد به ایمیل ارسال شده برای کارکنان توییتر دسترسی پیدا کرده است، نوشته است که قوانین جدید ماسک الزام می‌کند که همه کارمندان حداقل 40 ساعت در هفته در دفتر حضور داشته باشند و این قانون بلافاصله اجرائی شود. قبل از اینکه ماسک توییتر را بخرد، این شرکت برنامه‌ای دائمی برای دورکاری داشت.

 

اکنون، بدون تایید شخصی ماسک، هیچ کس دیگر اجازه کار از راه دور را نخواهد داشت. انطباق با این تغییر برای برخی از کارمندان دشوار است، اما به نظر می‌رسد ماسک به شدت مخالف کار از راه دور است.
 
کسانی که هنوز در این شرکت شغل دارند، یک مزیت دیگر مرتبط با کیفیت زندگی را نیز از دست می‌دهند – توییتر دیگر «روزهای استراحت» نخواهد داشت. «روز استراحت»، که در طول دوره همه‌گیری کووید-19 معرفی شد، یک روز تعطیل در سراسر شرکت بود که یک بار در ماه به کارمندان داده می‌شد. تحت رهبری ماسک، ظاهراً همه چیز کار است و از بازی خبری نیست، به طوری که خود رهبر توییتر گفته است: «راه پیش رو دشوار است و برای موفقیت به کار شدید نیاز است».
 
کد مطلب: 70469
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام