۰
plusresetminus
شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۷

شروع کار از سن پایین نشانه ای برای میلیونر شدن

اگر شما از سنین پایین شروع به کسب درآمد کرده‌اید نشانه ای درخشان برای شماست کافی است با قدرت ادامه دهید تا بتوانید به هدف خود برسید افراد زیادی در حوزه میوه خشک مانند آلو خشک از سنین کم شروع به کار کرده و به ثروت زیادی رسیده اند.
شروع  کار از سن پایین نشانه ای برای میلیونر شدن
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



اگر شما از سنین پایین شروع به کسب درآمد کرده‌اید نشانه ای درخشان برای شماست کافی است با قدرت ادامه دهید تا بتوانید به هدف خود برسید افراد زیادی در حوزه میوه خشک مانند آلو خشک از سنین کم شروع به کار کرده و به ثروت زیادی رسیده اند.

 

آلو خشک بخارا


آلو  خشک بخارا درشت دارای خواص و فواید بسیار زیادی برای بدن بوده و این محصول در بازار میوه و خشکبار به صورت عمده مورد معامله قرار می گیرد.
از مزایای دیگر آلو خشک و بخارا در درمان  پوکی استخوان و ترمیم تراکم استخوتن ها هست. آنها منبع باارزشی از بور هستند که در واقع به زیاد شدن  تراکم استخوان کمک می کند. لازم است این نکته را اشاره کنیم،  که هرروز مصرف  یک عدد آلو خشک برای سلامت استخوان ها به مدت زمان زیادی کفایت می کند. مطالعه دانشمندان حکایت از آن دارد که رژیم غذایی آلو خشک ، به تنهایی برای درمان پوکی استخوان و ترمیم آن کافی است.
آلو خشک برای سلامت قلب  وجود فیتو کمیکال در آلو خشک  به عنوان انتی اکسیدان های مفید وبا ارزش عمل می کند که برای جلوگیری از بیماری های قلبی با اهمیت هست.

 

آلوچه خشک ارگانیک


آلوچه خشک ارگانیک ترش شیرین در سایت و فروشگاه اینترنتی ما در بسته های کوچک و بزرگ برای مشتریان و خریداران آماده و فراهم شده آلوچه های خشک درجه یک کاملا ارگانیک و بهداشتی تهیه شده اند طعم ترش و شیرین در آنها دیده می‌شود.
در کاهش فشار خون نیز به علت بالا بودن پتاسیم در آلوی خشک نسبت به آلوی تازه موثرتر خواهد بود. همچنین موجب آرامش اعصاب و بهبود خلق و خوی انسان نیز می‌شود و موجب کاهش چربی خون و اسید اوریک خون نیز می‌شود و همچنین برای پوست نیز بسیار مفید بوده و برای افرادی که جوش صورت دارند، بسیار موثر است.
علاوه بر این آلو خشک به دلیل وجود بتاکاروتن و ویتامین A ، موجب تقویت چشم نیز می شود. بنابراین این میوه بسیار خوشمزه و پر از فایده را در مصرف روزانه خود قرار داده و از خواص دارویی و ویتامینی آن بهره‌مند شوید  تا بدن سالمی داشته باشید.
از خوردن هسته آلو خودداری کنید، زیرا دارای ماده ای می باشد که در بدن تبدیل به سیانید می شود و موجب مرگ خواهد شد.
 

آلوچه خشک مراغه


یکی از محصولاتی که بسیار با کیفیت و مرغوب می باشد آلوچه خشک مراغه است.
مجموعه ادلی با هدف تامین انواع مختلف از این محصول وارد عرصه شده و محصولات زیادی با تناژهای بالا را توانسته به کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی صادر کند. محصولات در این بازار کاملا بهداشتی بوده و هیچ گونه محصول غیر بهداشتی و محصول نامرغوب جایگاهی در بازار فروش این مجموعه ندارد.
آلوچه ها با توجه به اندازه سایز و رنگ ومزه به چند نوع مختلف تبدیل می شوند و نحوه خشک کردن آنها نیز به چند روش می باشد . روش های سنتی و صنعتی هرکدام خاصیت ومزیت هایی دارد و تولید آن اگر به صورت ارگانیک نیز باشد باز هم بازار آن بیشتر تر میباشد.

 
کد مطلب: 70458
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام