۰
plusresetminus
شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۰

برای کسب و کار ثروت ساز بودجه ذخیره کنید

همواره کسب و کار یک حرکت ثروت ساز است و میلیونر ها همواره به دنبال ذخیره بودجه برای راه انداز یک کسب و کار مثلا آلو خشک هستند چون می دانند چه ثروت در انتظار ان ها است.
برای کسب و کار ثروت ساز بودجه ذخیره کنید
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


همواره کسب و کار یک حرکت ثروت ساز است و میلیونر ها همواره به دنبال ذخیره بودجه برای راه انداز یک کسب و کار مثلا آلو خشک هستند چون می دانند چه ثروت در انتظار ان ها است.

 

آلو خشک بخارا


آلو  خشک بخارا درشت دارای خواص و فواید بسیار زیادی برای بدن بوده و این محصول در بازار میوه و خشکبار به صورت عمده مورد معامله قرار می گیرد.
لازم است بیماران دیابتی حتما از آلو استفاده کنند چون آز گلوکز بسیار پایینی برخوردار است و استفاده از آلو خشک باعث می شود قند خون به میزان قابل توجهی کنترل شود. فیتو نو ترینت های در آلو خشک بعد از مصرف غذا ترشح گلوکز رادرخون به حد نرمال می رساند. آلو خشک و آلو بخارا برای فشار خون نیز  بسیار مفید می باشد.
با توجه به غنی بودن آلو از پتاسیم و کم بودن سدیم باعث کنترل فشار خون در اکثر افراد می شود. آلوخشک از خواص دیگری نیز بر خوردار هست، از جمله جلوگیری از پیر شدن پوست و ملین بودن برای دستگاه گوارش، بالا بودن انرژی برای هضم غذا.
 حاوی منیزیم ودارا بودن میزان زیادی از اسید فولیک. لازم است سخنی هم از مضرات آلو خشک و آلو بخارا بگوئیم، مصرف زیاد وبیش از حد باعث تولید سنگ مثانه می شود، ناراحتی معده ونفخ  را بیشتر می کند. کسانی که سرد مزاج هستند ونقرس، و روماتیسم دارند باید کم مصرف نمایند.

 

آلوچه خشک ارگانیک


آلوچه خشک ارگانیک ترش شیرین در سایت و فروشگاه اینترنتی ما در بسته های کوچک و بزرگ برای مشتریان و خریداران آماده و فراهم شده آلوچه های خشک درجه یک کاملا ارگانیک و بهداشتی تهیه شده اند طعم ترش و شیرین در آنها دیده می‌شود.
ناگفته نماند الوچه متبع مناسبی از فیبر محلول ونا محلول است این فراورده به علاوه دارای اسید کلروژنیک.وسوربیتول میباشدکه باعث افزایش دفعات مدفوع میباشد.
همچنین خوردن یک یا دو وعده الوچه در سلامت دستگاه گوارش بسیار مناسب است. این محصول خوشمزه دارای خواص فراوانی است همانطور که در بالا اشاره کردیم الوچه و آلبالو خشک سرشار از فیبر است.
 که به درمان یبوست کمک میکند یبوست معمولا در افراد مسن دیده میشودو یک عارضه دردناک برای نوزادن وحتی افراد بزرگتر میباشد و سربیتول موجود در این محصول یک میلن رفتار میکند و از بروز یبوست جلو گیری می کند.
 

آلوچه خشک مراغه


یکی از محصولاتی که بسیار با کیفیت و مرغوب می باشد آلوچه خشک مراغه است.
اما چه عاملی باعث می شود که محصولی مانند آلوچه جنگلی اینگونه دارای هواخواه و مشتری باشد .
 
۱. به دلیل خواصی که پزشکان طب سنتی از ان بیان کرده اند. ۲. انواع مختلفی از نظر سایز وطعم ورنگ دارد. ما خواص هایی که توسط پزشکان طب سنتی مطرح میباشد عبارتند از:
  • به علت داشتن آنتی اکسیدان از انسداد عروق وچربی خون جلوگیری میکند.
    دارای ویتامین c بالایی بوده وباعث جلو گیری از پوکی استخوان در بزرگسالان می شود.
    برای جلوگیری از ابتلا به سرطان مفید میباشد.
    یک داروی صفرا بر است.
    شوره سر وریزش مو را از بین می برد و برای پوست نیز بسیار مفید است و باعث رفع زخم ها و التهاب پوستی می شود.
     
کد مطلب: 70449
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام