۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۴

گام های رسیدن به پول را برداشتم

سرمایه دار شدن و رسیدن به پول  رویای بچگی من بود که تا قبل از شروع کسب و کار خود با من همراه بود تا وقتی که با شروع کار خود در زمینه کود به حقیقت تبدیل شد.
گام های رسیدن به پول را برداشتم
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



سرمایه دار شدن و رسیدن به پول  رویای بچگی من بود که تا قبل از شروع کسب و کار خود با من همراه بود تا وقتی که با شروع کار خود در زمینه کود به حقیقت تبدیل شد.

 

کود زیستی مایع


همانطور که می دانید کود زیستی مایع در انواع شیمیایی، زیستی و گیاهی تولید می شوند که نوع شیمیایی آن در مراکز تولید محصولات شیمیایی و آزمایشگاه های تخصصی به توید می رسند.
 نوع زیستی آن با ترکیب فضولات حیوانی و یا انسانی تولید می شود که در نوع خود برای گیاهان بسیار اثر بخش و مفید خواهد بود و نوع گیاهی آن از پسماندهای گیاهان و شاخ و برگ درختانی که ریزش می کنند با ترکیب افزودنیهای دیگر تولید می شوند. امروزه رشد و پرورش گیاهان مختلف و درختان باغها بدون وجود و استفاده از کودهای مخصوص امکان پذیر نیست و یا ممکن است که بدون کود محصول خوبی بدست نیاید و گیاه باردهی مناسبی نداشته باشد.
علاوه بر این برخی از گیاهان برای رشد و پرورش نیاز مند این هستند تا این کودها را از طریق شاخ و برگ خود تغذیه کنند تا باروری بهتری داشته باشند و برای این اقدامات می توان این مایعها را درون انواع سمپاش ریخته و با استفاده از این دستگاه ها آن را بر روی گیاه اسپری کرد تا از مواد مغذی آن استفاده کند.

 

کود سبز ماش


برای تهیه کود سبزماش به طور معمول گیاهانی که برای این کار مناسب هستند را در زمین زراعی می کارند و زمانی که آنها به حد رشد کافی و سبزینه ای رسیدند یعنی مواد غذایی مختلف را از خاک دریافت کردند.
 پیش از آنکه محصول بدهند آنها را دوباره به خاک بر می گردانند که این نیز خود مراتبی دارد اگر گیاهان دارای ساقه های بلند باشند ابتدا روی آنها غلتک می کشند یا آنها را درو می کنند و سپس شخم می زنند تا به طور کامل در زیر خاک پنهان شوند.
 گاهی وقتها گیاه را در محل دیگری می کارند و هنگامی که به رشد کافی رسید آن را می کنند و به زمین زراعی منتقل و در داخل خاک پنهان می کنند ساقه و برگهای سیب زمینی و شلغم نیز می توانند در زیر خاک مدفون شوند و به عنوان کود سبز مورد استفاده قرار گیرند.
بر اساس مطالعات و تحقیقات انجام شده بر روی زمینهای زراعی تاثیر کودهای سبز بر آنها غیر قابل انکار است و گیاه یونجه طبق آزمایشات انجام شده می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر خاکهای زراعی مورد استفاده برای گیاه گندم داشته باشد.
 

کود سفید عسلویه


برای اولین ‌بار کود سفید عسلویه به‌ صورت صنعتی از معادن استخراج و به تولید رسید کودهای شیمیایی که حاوی فسفات بودند و توانستند به ارتقاء کیفیت محصولات کمک فراوانی بکنند.
 علاوه‌ بر کشاورزی از کودهای سفید می‌ توان برای گلهای آپارتمانی که درون گلدان رشد می ‌کنند نیز استفاده کرد یکی از موادی که بطور فراوان مورد نیاز خاک است نیتروژن می‌ باشد.
که وجود آن در خاک سبب به وجود آمدن گیاهان پر قدرت ‌تر می‌ شود به دلیل این‌ که کودهای سفید به‌ طور آسان می ‌توانند درون آب حل شوند بسیار مورد استفاده بوده و می‌ توانند به ‌راحتی توسط درختان و گیاهان جذب شوند از کود‌های سفید در موارد مختلف و فراوانی می ‌توان استفاده کرد.
به ‌طور کلی اکثر درختان و محصولات درختی نیاز فراوانی به نیتروژن، فسفر و پتاسیم دارند طبق تحقیقات انجام ‌شده مشخص ‌شده است که این سه ماده می‌ تواند جزء دسته مواد مغذی اصلی برای رشد گیاهان باشند.
 
کد مطلب: 70430
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام