کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمول ثروتمندان برای ثروتمند شدن

19 آبان 1401 ساعت 20:31

با نگاه به زندگی ثروتمندان ایران و جهان متوجه خواهیم شد که همگی یک نقطه اشتراک دارند آن هم مسیر درست درآمدزایی آنهاست. من هم با الگو برداری از افراد ثروتمند و قدم گذاشتن در مسیر خرید و فروش کیف های چرم توانستم به درآمد بالایی از این طریق برسم.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------

با نگاه به زندگی ثروتمندان ایران و جهان متوجه خواهیم شد که همگی یک نقطه اشتراک دارند آن هم مسیر درست درآمدزایی آنهاست. من هم با الگو برداری از افراد ثروتمند و قدم گذاشتن در مسیر خرید و فروش کیف های چرم توانستم به درآمد بالایی از این طریق برسم.

 

کیف اداری چرم


یقینا یکی از مهم ترین و البته کاربردی ترین ملزومات و اکسسوریهایی که همواره ما را در هنگام قدم زدن یا در حال کار و یا حتی در سفرها ما را همراهی می کند. کیف اداری چرم طبیعی زنانه است که از قیمت مناسب و خرید و فروش بالایی برخوردار می باشد این مهم به دلیل وجود تنوع بسیار گسترده و البته رنگ بندیهای بسیار جذابی است که در این زمینه وجود دارد. اما با این حال موضوعی که شاید بیش از تهیه این محصولا اهمیت داشته باشد این است که کیف های چرم چگونه رواج یافتند و تبدیل و اولین انتخاب خانم های شیک پوش شدند موضوعی که ما قصد داریم در ادامه به بررسی و شرح آن بپردازیم بنابراین از شما می خواهیم تا به ادامه مطالب توجه نمایید. اگر بخواهیم نگاهی به گذشته بیندازیم متوجه می شویم که کیف های چرم عموما برای نگهداری و ذخیره سکه های پول استفاده می شده اند و برای حمل اشیا و اسناد مهم از آنها استفاده می شده است. 

 

کیف اداری زنانه چرم


در دنیای مد انواع مختلفی از محصولات مختلف تولید شده که مدل کیف اداری زنانه چرم دست دوز شیک یکی از نمونه های پ فرروش این محصول می باشد و می توان از آن در بسیاری از موارد استفاده نمایید و از استایل جذاب و زیبای آن نهایت لذت را ببرید. معمولا از بهترین چرم ها همچون چرم گوسفندی در تهیه این چرمها استفاده شده است و از طول عمر بالایی برخوردار می باشد و می توان از آن استفاده مکرر انجام داد و همچنین نمونه های دست دوز دارای ظرافت بی نظیری بوده در بین بانوان بسیار مورد پسند بوده است. گروه های تولیدی بسیاری اقدام به تولید این محصول کرده که با استفاده از طراحان خود آن را با بهره گیری از متد روز دنیا تهیه می کنند. 
 
 

کیف چرم طبیعی


برای ساخت کیف چرم طبیعی به شکل خاص و ویژه در این مقاله با ما همراه باشید. می خواهیم ابتدا اطلاعاتی در مورد چرم بدهیم.

در واقع از پوست حیواناتی نظیر گاو، گوسفند، شتر، بز، برای ساخت چرم استفاده می شود. چرم انواع مختلف دارد و به چند دسته تقسیم می شود.

چرم ضخیم این چرم اشبالت گاوی برای ساخت وسایل پر کاربرد نظیر کیف و کمربند استفاده می شود. کیف های ساخته شده از چرم طبیعی فوق العاده خاص و شیک می باشند. اصولا محصولات ساخته شده از چرم بسیار جذاب است.

انواع دیگر چرم نوع ضخیم آن است این چرم از پوست حیواناتی مانند گاونر، و شتر می باشد. چرم ضخیم برای تولید کفش و کاپشن های چرمی بیشتر به کار می رود زیرا مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی دارد.

کشور ایران داری بهترین چرم در جهان است ولی متاسفانه تبلیغات لازم برای معرفی آن نداشته است. چرم ظریف از دیگر انواع چرم است که از پوست حیواناتی مانند بز و گوسفند تولید می شود و برای ساخت لوازم اکسسواری بیشتر به کار گرفته می شود.
 


کد مطلب: 70426

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/70426/فرمول-ثروتمندان-ثروتمند-شدن

ايتنا
  https://www.itna.ir