۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۳

من با عرضه گسترده لولا موفقیت های فراوانی کسب کردم

با یافتن بازار هدف در کشور های مختلف مضاف بر کشورهای داخلی توانستم رشد زیادی در کسب و کار خودم داشته باشم که می توانم به افزایش تولید، نیروی کار و سرمایه اشاره کنم.
من با عرضه گسترده لولا موفقیت های فراوانی کسب کردم
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



با یافتن بازار هدف در کشور های مختلف مضاف بر کشورهای داخلی توانستم رشد زیادی در کسب و کار خودم داشته باشم که می توانم به افزایش تولید، نیروی کار و سرمایه اشاره کنم.

 

لولا آنتیک جک دار


لولا آنتیک جک دار در انواع گوناگونی مثل لولا ته قنداقی،لولا پروانه ای،لولا مخفی،لولا پیوسته وغیره تولید می شود.معمولا برای تولید لولاهای آنتیک از مدل پروانه ای استفاده می شود.
امروزه تحریم ها و مشکلات اقتصادی بر روی بیشتر مشاغل و کسب و کارها تاثیر گذاشته است قیمت لولاهای آنتیک هم افزایش یافته است.
پیشرفت تکنولوژی و وجود اینترنت هم تاثیر مثبتی بر روی بیشتر خرید و فروش ها داشته است.با یک گشت و گذار در اینترنت وشبکه های اجتماعی می توان کانال های زیادی در مورد فروش لولای آنتیک را پیدا کرد.
مطمئنا خرید اینترنتی به دلیل صرف وقت کمتر و تنوع بیشتر ،به صرفه تر است.مردم هم تمایل زیادی به خرید های اینترنتی دارند ولی برای خرید هر چیزی از جمله لولاهای آنتیک باید به تمامی نکات توجه کافی داشته باشند تا خرید خوبی داشته باشند.

 

لولا پروانه ای


به نمونه طرحی از لولا که لولای دم کبوتر نیز نامیده می شود، لولا پروانه ای هستند و می تواند برای پروژه های مبلمان کلاسیک ظریف، جعبه‌ ها، کابینتها و پروژه ‌های دیگر با دربهای لولایی، پانلها ممکن است به سخت‌افزار زینتی برای جلوگیری از ظاهر نامرتب نیاز داشته باشند.
 که این لولا پروانه ای بسیار مفید است و بسته به طراحی، لولای پروانه ای می تواند هنگام بسته شدن یا باز شدن پروژه قابل مشاهده باشد و حتی می تواند به ظاهر کلی درب کمک کند.
هنگام انتخاب لولای پروانه ای، توجه به وزن و عمق پیچ بسیار مهم است. این لولا ها در طیف وسیعی از اندازه ها هستند و از طرحهای بسیار کوچک برای کیف های مینیاتوری گرفته تا طرح های بزرگتر و سنگین تر برای کشوهای کابینت استفاده می گردد.
لولای نامناسب ممکن است نتواند وزن را هنگام باز و بسته شدن تحمل نماید که می تواند باعث شود درب از شاقول خارج شود. عمق پیچ نیز می تواند مهم باشد.
زیرا پیچ های بلند ممکن است تا انتها نفوذ کرده یا در مواد سطحی ترک ایجاد کند. این لولاها می توانند در رنگهای براق یا مات به همراه نسخه های بافت دار در رنگهایی مانند: مس، طلایی، نقره ای و مشکی عرضه شوند.
 

لولا پروانه ای کوچک


قطعا شما نیز مشاهده کرده‌ اید که برای ساخت انواع جعبه میوه ‌و فانتزی از لولا پروانه‌ ای کوچک اصل خوب استفاده می ‌کند تا بتوانند بهترین و پر کاربرد ترین جعبه ‌ها را تولید کنند.
لولای پروانه ‌ای جزو دسته بهترین و پر استفاده ترین لولاها می ‌باشد که علاوه‌ بر ساخت جعبه ‌های فانتزی از آنها برای باز و بسته کردن درب اتاقها نیز می‌ توان استفاده کرد لولاها می ‌توانند در سایزهای مختلفی تولید بشوند که به نسبت جنسی که از آن ساخته می ‌شوند می‌ توانند مقاومتهای مختلف نیز داشته باشند.
لولای پروانه ‌ای به دلیل این ‌که استفاده‌ های فراوانی دارد می‌ تواند جزء دسته پر فروش ‌ترین ابزارها باشد اگر بخواهیم لولا را در بحث دسته‌ بندی ابزار قرار دهیم می‌توانیم آنها را جزء دسته یراق آلات قرار بدهیم که در بخشهای جعبه که نیاز به باز و بسته شدن دارد نصب آنها ضروری می ‌باشد زیرا همانطور که می‌ دانید باز و بسته شدن درب وسیله یا خانه فقط توسط لولا انجام می ‌شود.
 
کد مطلب: 70425
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام