۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۱

کسب شهرت معجزه ثروتمند شدنم

من با کسب شهرت و افزایش مشتریانم در حوزه انواع کولیس توانستم سرمایه زیادی را جذب کنم که این خود موجب افزایش درآمدم در دراز مدت شد.
کسب شهرت معجزه ثروتمند شدنم
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



من با کسب شهرت و افزایش مشتریانم در حوزه انواع کولیس توانستم سرمایه زیادی را جذب کنم که این خود موجب افزایش درآمدم در دراز مدت شد.

 

کولیس دیجیتال


امروزه در بسیاری از مشاغل کاربرد و مصارف کولیس دیجیتال بسیار زیاد بوده و می تواند سرعت عملکرد و کیفیت کار را به خوبی بالا ببرد نوع دیگری از کولیس فنردار و کولیس دیجیتال اینسایز موجود است که حالت پرگاری داشته و قابلیت اندازه گیری 7 تا 30 سانت را دارا می باشد جالب است بدانید دقت اندازه گیری کولیس ها معمولا بین 1 صدم تا 2 صدم میلی متر است.
در بازار داخلی انواع مختلفی از کولیس دیجیتال گوانگلو دست دوم وجود دارد که می توان آنها را تهیه کرد بهتر است بدانید انواعی از کولیسها در کشتی بازمانده نزدیک به کرانه های ایتالیا یافت می شود کولیس ها دارای یک خط کش و با فکی ثابت و فکی دیگر متحرک می باشد که کارایی بسیار زیادی دارد.

 

کولیس دیجیتال پلاستیکی


تجهیزات متفاوت در بحث اندازه گیری خواهد بود که امروزه افراد با پخش کولیس دیجیتال پلاستیکی این کار را صورت می‌دهند. یکی از مهم ترین ویژگی کولیس دقت آن می‌باشد تا در اندازه گیری کمک زیاد خصوصا ارتفاع اندازه درب صورت بگیرد. در ضمن باید خاطر نشان کرد مواد اولیه در ساخت این محصول از بالا ترین نوع کیفیت می‌باشد تا دیرتر خراب شود. جنس این محصول باید طوری باشد که دچار خوردگی یا زنگ زدگی نشود. قیمت این محصول نسبت به هم نوعهای خود متفاوت می‌باشد به دلیل اینکه بسیار پیشرفته و دقیق خواهد بود. در ضمن باید خاطر نشان کرد که این محصول از جنس فولاد می‌باشد و بخاطر لعاب مخصوص بر روی این محصول باعث شده است تا اینکه دچار خوردگی نشود. بسته بندی کولیس بطوری خواهد بود تا در زمان حمل و نقل هیچ آسیب نخواهد دید. سایز و ابعاد این محصول نسبت به کارکرد متفاوت خواهد بود که این را ثابت خواهد کرد که هر مدل از کولیس در یک قسمت مخصوص مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 

کولیس ساعتی


از ویژگیهای بارز در کولیس ساعتی می توان به این مورد اشاره کرد که این محصول نیازی به باتری ندارد از این رو از نظر اقتصادی و زیست محیطی بسیار به صرفه است. از دیگر ویژگی های آن وجود عقربه در آن می باشد که خواندن مقیاس اندازه گیری شده را بسیار راحت می کند و علاوه بر آن می توان آن ها را در مکانهای مرطوب و خیس هم مورد استفاده قرار داد. از معایب کولیس عقربه ای یا ساعتی باید گفت که این کولیس ها به علت دارا بودن مکانیزم و چرخ دنده باید بسیار از آن مراقبت کنید تا از دستتان رها نشود زیرا اگر از دستتان رها شود و ضربه بخورد چرخ دنده  و دنده شانه ای آن تغییر حالت می دهند و یا امکان دارد از تنظیم خارج شوند که در این صورت دیگر اندازه گیری های کولیس با دقت انجام نمی شود و قابل استفاده نخواهد بود. کولیس های ساعتی فقط از یک واحد مقیاس اندازه گیری ساخته شدند که این یعنی یا باید کولیس اینچی خریداری کنید یا کولیس متریک و نمی توان همزمان هر دو واحد را در عقربه مشاهده کنید.
 
کد مطلب: 70422
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام