۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۷

لولا یکی از صنایع ناشناخته جهت کارآفرینی

یکی از مقوله های مهمی که ایران ما در حال حاضر به آن نیاز شدیدی دارد کارآفرینی است که برای این موضوع از آنجاییکه درصنعت لولا نیاز جامعه بسیار بالا می باشد می توان برای کار آفربینی این حوزه را انتخاب کرد.
لولا  یکی از صنایع ناشناخته جهت کارآفرینی
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



یکی از مقوله های مهمی که ایران ما در حال حاضر به آن نیاز شدیدی دارد کارآفرینی است که برای این موضوع از آنجاییکه درصنعت لولا نیاز جامعه بسیار بالا می باشد می توان برای کار آفربینی این حوزه را انتخاب کرد.

 

لولا آنتیک جک دار


لولا آنتیک جک دار طلایی ایرانی از پر کاربرد ترین وسایل در ساخت در ،کابینت و کمد است.لولا آنتیک همان طور که از نام آنها مشخص است معمولا به عنوان تزئینی و برای وسایل آنتیک و قدیمی استفاده می شود.
لولا آنتیک در انواع طرح ها و مدل های فانتزی تولید می شوند همچنین جنس آنها هم متفاوت است و در انواع آهنی،برنجی،استیل ،آلومینیومی و غیره تولید می شود.
لولا آنتیک جزء وسایل تزئینی به شمار می رود و برای متصل کردن در و یا بدنه برای وسایل کاربرد دارد.کیفیت و دوام بالا یکی از مهم ترین فاکتورها در انتخاب و خرید لولا آنتیک به شمار می رود.لولا آنتیک در اندازه و شکل های مختلف برای انواع سلیقه ها تولید می شود.

 

لولا پروانه ای


یکی از تکمیل کننده های درب که از جمله یراق آلات کاربردی محسوب می گردد را لولا می گویند که قیمت خرید و فروش نوع پروانه ای آن با دیگر انواعش متفاوت است.
لولای پروانه ای با شکل پروانه و روکشی تزئینی دارد که آن را از نظر بصری جالب می نماید که این طرح برای کاربردهایی مناسب است که لولا قابل رویت باشد و سخت‌افزاری است که حواس را از یک در، مبلمان یا محصول با اشکال دیگر منحرف کند.
لولاها و پیچهای جایگزین معمولاً از طریق فروشگاه ‌های لوازم خانگی و سخت‌افزاری برای پروژه‌ هایی مانند: بازسازی صندوق قدیمی یا آویزان کردن درهای کابینت ام دی اف جدید فروخته می شود.
شکل دقیق لولای پروانه بسته به سازنده آن می تواند متفاوت باشد اما تا حدودی شبیه بالهای پروانه است با طرحی که از سنجاق مرکزی پخش می‌شود.
 

لولا پروانه ای استیل


درب هایی که تولید می شوند و این مزیت را دارند که در مواقع نیاز باز و بسته شوند همگی به خاطر لولا پروانه ای استیل درب تخت می باشد که این امکان را برای شما فراهم می کند.
بعضی از کارها آنقدر ساده و روان انجام می شود که ذهن ما قادر به فکر کردن راجع به آن نمی باشد و این اعمال به قدری حساب شده و دقیق صورت می گیرند
که ذهن فرد درگیر عملکرد آنها نمی شود. زمانی که شما وارد یک مکان می شوید حتما از درب رد می شوید و برای بعضی از شما پیش می آید که بدانید چگونه می شود که این درب به آسانی و بدون زحمت زیاد باز و بسته می شود و چه عاملی باعث می شود تا در مسیر خود حرکت کند.
تنها جوابی که می توانید برای این معمای گنگ بیاورید لولا درب می باشد که باعث اتفاق افتادن این عمل می شود.
 
کد مطلب: 70420
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام