۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۶

طراحی قدیمی جیمیل از دور خارج می‌شود

ایتنا - ​​​​​​​گوگل اعلام کرد رابط کاربری جدید جیمیل، به تجربه استاندارد برای کاربران تبدیل می‌شود.
طراحی قدیمی جیمیل  از دور خارج می‌شود

گوگل رابط کاربری جدید جیمیل را اوایل سال میلادی جاری عرضه کرده بود اما به کاربران اجازه می‌داد به طراحی قدیمی سوئیچ کنند. اما از ابتدای ماه میلادی جاری، کاربران دیگر گزینه‌ای برای بازگشت به رابط کاربری قدیمی نخواهند داشت.

به گزارش ایتنا از ایسنا، این شرکت در یک وبلاگ اعلام کرد: مشاهده یکپارچه جیمیل، چت، اسپیس و میت در سمت چپ پنجره هم به استاندارد برای کاربرانی تبدیل می‌شود که چت را فعال کرده‌اند. از طریق تنظیمات سریع، می‌توانید این رابط کاربری جدید را سفارشی کرده و در آن اپلیکیشن‌هایی را قرار دهید که برایتان مهم‌تر هستند خواه جی‌میل باشد یا ترکیبی از جیمیل، چت، اسپیس و میت.

گوگل خاطرنشان کرد امکان سفارشی شدن رابط کاربری جدید، اجازه می‌دهد اپلیکیشن‌های مهم‌تر در بالا قرار گرفته و نیاز به سوئیچ بین اپلیکیشن‌ها، پنجره‌ها یا تب‌ها، کاهش پیدا کند. با این تغییر جدید، کاربران دیگر گزینه‌ای برای پیکربندی چت در سمت راست جی‌میل ندارند.

بر اساس گزارش وب سایت فناوری تِک کرانچ، تصمیم گوگل برای تبدیل رابط کاربری جدید به تجربه استاندارد، تعجب آور نیست اما احتمالا تغییر عصبانی کننده‌ای برای کاربرانی است که طراحی قدیمی را ترجیح می‌دادند.
کد مطلب: 70388
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام