۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۲۸

اپل استفاده از Siri را تسهیل می‌کند

ایتنا - سیری در حال حاضر از بیش از 20 زبان پشتیبانی می‌کند، و طبق آنچه در سند پشتیبانی اپل توضیح داده شده است ماژول پردازش روی دستگاه می‌تواند بدون نیاز به اتصال به اینترنت زبان‍های انگلیسی، کانتونی، ماندارین، فرانسوی، آلمانی، ژاپنی، مکزیکی و اسپانیایی را درک کند.
اپل استفاده از Siri را تسهیل می‌کند
صحبت کردن با سیری به زودی آسان‌تر خواهد شد، زیرا گفته می‌شود که اپل قسمت "Hey" را از کلمه کلیدی "Hey Siri" برای احضار این دستیار مجازی حذف کرده است. این حرکت در مسیری درست است اما اپل اولین شرکتی نیست که دست به کار چنین اقدامی می‌شود. دستیار دیجیتال آمازون تنها با یک فرمان "الکسا" فعال می‌شود، حتی اگر دقت تشخیص صدای آن هنوز بهترین حالت ممکن نیست و اغلب هنگام پخش آهنگ‌ها در برنامه آمازون موزیک به طور تصادفی بیدار می‌شود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، مارک گرومن از کارشناسان اپل، در تازه‌ترین نسخه از خبرنامه PowerOn خود، توضیح داده است که این شرکت در حال کار بر روی تغییری است که برای کاربران این امکان را فراهم می‌آورد که فقط با گفتن نام سیری با آن صحبت کنند، بدون اینکه قبل از آن یک "Hey" اضافه کنند. با این تغییر، فرمت تعامل به چیزی مانند این تبدیل می‌شود: "Siri, pull up my calendar entry for today".
 
تسریع در محاورات، تشخیص عمیق‌تر اپ
 طبق گزارش‌ها، اپل ماه‌هاست که روی این ماموریت متمرکز بوده است، زیرا این تغییر به «مقدار قابل توجهی آموزش هوش مصنوعی و کارهای مهندسی زیربنایی» نیاز دارد. به‌روزرسانی فرمان صوتی سیری در حال آزمایش بین کارمندان این شرکت بوده است و انتظار می‌رود سال آینده برای میلیون‌ها کاربر دستگاهای اپل ارائه شود. با این حال، بسته به حجم مسائل مهندسی مرتبط، ممکن است این ماموریت تا سال 2024 نیز به درازا بینجامد.
 

این شرکت در تلاش است تا اطمینان حاصل کند که دستیار صوتیش بتواند کلمه صوتی کوتاه شده «Siri» را زمانی که توسط افرادی که به زبان‌های مختلف و با لهجه‌های متنوعی صحبت می‌کنند تشخیص دهد. سیری در حال حاضر از بیش از 20 زبان پشتیبانی می‌کند، و طبق آنچه در سند پشتیبانی اپل توضیح داده شده است ماژول پردازش روی دستگاه می‌تواند بدون نیاز به اتصال به اینترنت زبان‍های انگلیسی، کانتونی، ماندارین، فرانسوی، آلمانی، ژاپنی، مکزیکی و اسپانیایی را درک کند.
 
به گفته گورمن، اپل همچنین در تلاش است تا سیری را با برنامه‌ها و سرویس‌های طرف ثالث یکپارچه‌سازی کند و توانایی آن را برای انجام وظایف مرتبط از داخل برنامه‌های مختلف به شدت افزایش دهد. جالب است که ببینیم آیا این تغییر در همه دستگاه‌ها به طور یکسان اجرا می‌شود یا اینکه اپل دوباره ویژگی‌های پیشرفته را محدود به آیفون‌ها نگه می‌دارد و به گجت‌هایی مانند اسپیکرها نسخه خفیف‌تری از آن را خواهد داد.
کد مطلب: 70364
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام