۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۰۰

سری گلکسی اس23 سامسونگ احتمالا در بهمن ماه رونمایی می‌شود

ایتنا - با وجود وضعیت ضعیف تقاضا، سامسونگ ظاهراٌ بسیار به کسب‌وکار گوشی‌های هوشمند خود وابسته است و احتمالا از گلکسی S23 به عنوان برگ برنده برای جلب رضایت سرمایه‌گذارانش استفاده خواهد کرد.
سری گلکسی اس23 سامسونگ احتمالا در بهمن ماه رونمایی می‌شود
با نزدیک شدن به پایان سال 2022، شایعات پیرامون دستگاه‌های گلکسی اس23 سال آینده به طور مداوم رو به افزایش بوده است. بسیاری از شایعات حاکی از آن است که سری S23 به‌روزرسانی‌های قابل توجهی را مبتنی بر طراحی و نرم‌افزار دریافت خواهد کرد. بر طبق شایعات، ویژگی‌های دستگاه‌های نسل بعدی گلکسی اس شامل تراشه جدیدتر و سریع‌تر کوالکام، قابلیت‌های تصویربرداری پیشرفته‌تر با یکی از سنسورهای تصویر 200 مگاپیکسلی سامسونگ و افزایش ظرفیت باتری تمامی محصولات این سری است. با این حال، چیزی که این شایعات تا به حال به آن توجه نکرده بودند پنجره احتمالی رونمایی از این گوشی‌های جدید است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، به مدت چندین سال سامسونگ از یک جدول زمانی قابل پیشبینی برای عرضه گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود پیروی می‌کرد. در حالی که سری گلکسی نوت (که اکنون دیگر وجود ندارد) در ماه‌های ژوئیه تا اوت رونمایی می‌شد، این شرکت تقریباً همیشه سری گلکسی اس را در سه ماهه اول هر سال میلادی - در فوریه یا مارس – عرضه می‌کرد.
 
گزارش اخیر نشریه Chosun در کره جنوبی گویای آن است که سامسونگ در هفته اول فوریه 2023 سری گلکسی S23 را عرضه خواهد کرد. این شرکت از یک «مقام رسمی این حوزه» که با شرکت سامسونگ آشنایی دارد به عنوان منبع اطلاعات خود نام برد – و همچنین افزود که این شرکت دستگاه‌های مذکور را در یک رویداد در سانفرانسیسکو رونمایی خواهد کرد. این گزارش افزوده است که تمامی محصولات سری گلکسی اس 23 احتمالاٌ تا 17 فوریه 2023 در معرض فروش قرار خواهند گرفت. این نشریه همچنین ادعای جالبی در مورد منطق سامسونگ پشت انتخاب تاریخ عرضه زودهنگام این گوشی‌ها دارد.
 

به نوشته Chosun، این شتاب جزئی و عرضه زودهنگام برای سامسونگ این فرصت را فراهم می‌آورد تا از تقاضای اولیه در بازار پول به جیب بزند، که به نوبه خود منجر به بهبود درآمدش در سه ماهه اول سال جدید خواهد شد. با توجه به اینکه صنعت گوشی‌های هوشمند دوران پرتلاطمی را سپری می‌کند (تحلیلگران بر این باورند که بازار هر سه ماه یک‌بار 10 درصد آب می‌رود) سامسونگ ظاهراً می‌خواهد هر چه زودتر وارد عمل شود.
 
با وجود وضعیت ضعیف تقاضا، سامسونگ ظاهراٌ بسیار به کسب‌وکار گوشی‌های هوشمند خود وابسته است و احتمالا از گلکسی S23 به عنوان برگ برنده برای جلب رضایت سرمایه‌گذارانش استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، گزارش Chosun همچنین در مورد احتمال عرضه گلکسی S23 در گزینه‌های پردازنده کوالکام (Snapdragon 8 Gen 2) و Exynos 2300 صحبت به میان آورده است.
کد مطلب: 70363
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام