کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کسب‌وکارهای اینترنتی با ثبت نام در پلت‌فرم‌های داخلی مجوز دریافت می‌کنند

16 آبان 1401 ساعت 10:32

ایتنا - ​​​​​​​طبق گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کسب و کارهای دیجتال با ثبت نام در پلت‌فرم‌های داخلی مجوز فعالیت را دریافت می کنند.



عیسی زارع پور با انتشار پستی در یک پیام‌رسان داخلی با بیان اینکه برای کسب و کارها بسته‌های ویژه‌ای پیش بینی شده است، اظهار کرد: مخصوصا برای کسانی که در پلت‌فرم‌های خارجی فعالیت می‌کردند و به عبارتی برای شخصی که در خانه خود کسب و کار خانگی داشت و کالایی را می‌خرید و از بازار بزرگ تهران با قیمت عمده فروشی تهیه می کرد و در خانه خود از بستر شبکه مجازی برای تبلیغ این کالا ها استفاده می‌کرد، بسته‌های ویژه ای پیش بینی شده است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، وی افزود: حتی شخصی که در خانه خود به ارائه خدمات می پرداخت، همین که وارد پلت‌فرم‌های داخلی شوند، نگرانی‌هایی در زمینه مجوز دارند ما در اینجا تدبیری با هماهنگ وزارت اقتصاد درنظر گرفته ایم که هر کسی در پلت‌فرم‌های مشمول فعالیت و کسب و کار خود را راه‌اندازی کند، ثبت نامش در پلت‌فرم به منزله دریافت مجوز از درگاه ملی مجوز است.

زارع پور ادامه داد: ثبت نام هم آنلاین و برخط است و احتمالا چند قلم اطلاعات درگاه ملی مجوز می خواهد که باید دریافت کنند و درصورت بارگذاری اطلاعات مجوز را دریافت می کنند برای  کسب و کارهای ثبت محو که بیشتر کسانی که در این دسته قرار می گیرند همه آن ها مشمول می شوند.

گفتنی است آیین نامه حمایت از کسب و کارهای دیجتال هفته گذشته با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شد.


کد مطلب: 70355

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/70355/کسب-وکارهای-اینترنتی-ثبت-نام-پلت-فرم-های-داخلی-مجوز-دریافت-می-کنند

ايتنا
  https://www.itna.ir