کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چرا تملک توییتر توسط ایلان ماسک خبر بزرگی برای سرمایه‌گذاران در رمزارز است؟

سايت خبری ايتنا , 11 آبان 1401 ساعت 4:03

ایتنا - رقص توییتر با دنیای کریپتو اکنون رسمی شده است. چانگپنگ ژائو، رئیس بایننس تأیید کرده است که شرکت او 500 میلیون دلار به عنوان پشتیبان مالی برای کمک به ایلان ماسک به منظور پرداخت هزینه خرید توییتر سرمایه‌گذاری کرده است.


معاشقه‌های ایلان ماسک با ارزهای دیجیتال را بارها در خبرها دیده و شنیده‌ایم. و اکنون که او «ارباب توییتر» نیز شده است، ممکن است برخی از عناصر آن را در قلب این پلتفرم ادغام کند - به لطف تامین مالی به ارزش نیم میلیارد دلار از بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان (بایننس).
اما حتی قبل از پرداخت 44 میلیارد دلار برای توییتر، ماسک رویای ایجاد پلتفرم رسانه اجتماعی خود را داشت که بر اساس فناوری بلاک‌چین ساختار یافته باشد و تراکنش‌های ارزهای دیجیتال را تسهیل کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، این واقعیت در پیام‌هایی که در نبرد حقوقی پرپیچ‌وخم بین ماسک و توییتر فاش شدند مشخص گردید. ماسک در یکی از پیام‌های خود به برادرش کیمبال ماسک نوشت: «فکر می‌کنم به یک شرکت رسانه اجتماعی جدید نیاز داریم که مبتنی بر بلاک‌چین باشد و دربرگیرنده پرداخت‌ها باشد.»
 
علاوه بر این، در گفته‌های او از سرمایه‌گذاران و چهره‌های سیلیکون‌ولی نام برده شده که به دلیل اعتقاد راسخشان به رمزارز، بلاک چین، وب 3 و سایر زمینه‌های مرتبط شناخته‌شده و مشهور هستند.
رقص توییتر با دنیای کریپتو اکنون رسمی شده است. چانگپنگ ژائو، رئیس بایننس تأیید کرده است که شرکت او 500 میلیون دلار به عنوان پشتیبان مالی برای کمک به ایلان ماسک به منظور پرداخت هزینه خرید توییتر سرمایه‌گذاری کرده است.
 
بلومبرگ در گزارشی از یکی از سخنگویان بایننس اینگونه نقل قول کرده است که: «هدف ما این است که با در کنار هم قرار دادن رسانه‌های اجتماعی و وب3 به منظور گسترش استفاده و پذیرش فناوری کریپتو و بلاک‌چین نقش داشته باشیم.»

نکته جالب این است که سخنگوی این شرکت این احتمال را مطرح کرد که سبد سرمایه‌گذاری خود را در توییتر افزایش دهد.
 


توییتر می‌تواند نویددهنده عصر جدیدی از رمزنگاری باشد

 بر اساس گزارش رویترز، بایننس در حال تشکیل تیمی است که روی توسعه راه‌هایی برای استفاده از بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال برای رشد توییتر کار خواهد کرد. طبق گزارش‌ها، این تیم راه‌حل‌های مبتنی بر بلاک‌چین را برای حل مشکل رباتی توییتر بررسی خواهد کرد، مشکلی که برای ماسک به‌قدری آزاردهنده بود که او تهدید به لغو قرارداد خرید توئیتر کرده بود.
 
با ورود رسمی بایننس به ساختار توییتر، تصور اینکه توییتر به طور فعال این فناوری‌ها را تحت حاکمیت ماسک به‌عنوان «رئیس توییت» مورد بررسی قرار دهد سخت نیست. ماسک قبلاً ایده‌هایی مانند کسب درآمد از توییت‌ها را مطرح کرده بود، و رمزارز ممکن است در برنامه‌های ماسک برای کسب درآمد از توییتر و احیای ثروت مالی رو به کاهش این پلت‌فرم نقش مهمی داشته باشد. و با توجه به نفوذ ماسک، سرمایه‌گذاران کریپتو از هر فرصتی برای ایجاد بانکی با حضور ماسک در راس توییتر استفاده خواهند کرد.
 


کد مطلب: 70269

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/70269/چرا-تملک-توییتر-توسط-ایلان-ماسک-خبر-بزرگی-سرمایه-گذاران-رمزارز

ايتنا
  https://www.itna.ir