۰
plusresetminus
دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۸

توییتر 20 دلار در ماه برای نشان تأیید تیک آبی دریافت می‌کند

ایتنا - ​​​​​​​ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی توئیتر در پیامی در این شبکه اجتماعی اعلام کرد فرایند تایید کاربران و طرح تیک آبی را تغییر می دهد و هزینه اشتراک در طرح عضویت تیک آبی ماهانه ۵ تا۲۰ دلار خواهدبود.
توییتر 20 دلار در ماه برای نشان تأیید تیک آبی دریافت می‌کند

این درحالی است که او چند روز قبل یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی جهان را خریده است. در توئیت ماسک آمده است: کل فرایند تایید هویت در حال تغییر است.

البته او به جزئیات بیشتری در این زمینه اشاره نکرده است.

به گزارش ایتنا از مهر، نشریه «پلتفرمر» به نقل از دو منبع آگاه اعلام کرد، توئیتر تصمیم دارد از کاربرانی دارای تیک آبی، هزینه دریافت کند. در صورت اجرایی شدن این پروژه، کاربران باید برای عضویت در «توئیتر بلو» ماهانه ۴.۹۹ دلار آبونمان پرداخت کنند یا تیک آبی شان را از دست می دهند.

مدیر ارشد اجرایی تسلا هنوز در این باره تصمیم نهایی را نگرفته و ممکن است پروژه اجرایی نشود اما طبق گزارش این نشریه، احتمال زیادی دارد این امر به بخشی از فرایند «توئیتر بلو» تبدیل شود.

نشریه ورج نیز در گزارشی جداگانه اعلام کرد توئیتر هزینه اشتراک برای «توئیتر بلو» را ماهانه ۴.۹۹ تا ۱۹.۹۹ دلار تعیین خواهد کرد.

فرایند «توئیتر بلو» در ژوئن سال گذشته به عنوان نخستین سرویس اشتراکی این شرکت ارائه شد و دسترسی خاص به برخی ویژگی ها را در ازای دریافت هزینه فراهم می کند و گزینه اصلاح توئیت ها نیز یکی از همین ویژگی ها است.

البته گزینه اصلاح توئیت در اوایل ماه جاری ارائه شد. ماسک در آوریل یک نظرسنجی برگزار کرد و از میلیون ها کاربرخود پرسیده بود آیا خواستار این گزینه هستند یا خیر. حدود ۷۰ درصد کاربران شرکت کننده خواستار این گزینه بوده اند.

به نوشته انگجت بسیاری از کاربران درباره این تغییر توئیت هایی منتشر کرده اند و عده زیادی حاضر نیستند برای حفظ وضعیت تایید شده ماهانه ۲۰ دلار بپردازند. از سوی دیگر برخی کاربران اشاره کرده اند چنین سیستمی چالش حساب های رباتی و پیام های ناخواسته (اسپم) را در توئیتر افزایش می دهد.
کد مطلب: 70257
برچسب ها: تیک آبی توییتر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام