۰
plusresetminus
دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۰۰

شایعات جدید درباره نسخه بعدی آیفون SE

ایتنا - ظاهر جدید آیفون SE همچنان از حسگر اثرانگشتی استفاده خواهد کرد که در دکمه پاور کناری جای می‌گیرد، درست مانند آی‌پد نسل دهم و آی‌پد ایر. همچنین اولین باری خواهد بود که سری آیفون SE ساختار جمع و جور خود را با پرش از صفحه نمایش 4.7 اینچی به پنل 6.1 اینچی کنار می‌گذارد.
شایعات جدید درباره نسخه بعدی آیفون SE
اپل معمولاٌ در ایجاد تغییرات اساسی در طراحی محصولاتش ماجراجو نیست. به عنوان مثال، آیفون SE 2022 را در نظر بگیرید، مدلی که با افتخار همان زبان طراحی آیفون 8 را، که نیم دهه پیش وارد بازار شد، به رخ می‌کشد. اما اکنون ظاهراٌ برای افرادی که امیدوارند نسل بعدی آیفون SE بالاخره ظاهری به‌روز پیدا کند، خبرهای خوب و بدی در راه است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، جان پروسر، درزدهنده اخبار اپل، می‌گوید که نسل بعدی آیفون SE ظاهر حاشیه‌دار مدل قبلی خود را کنار می‌گذارد، اما طراحی آن کاملاٌ جدید نخواهد بود. در عوض، نسل چهارم آیفون SE ظاهراً فرم‌فاکتور آیفون XR را احیا خواهد کرد. اپل سال گذشته تولید آیفون XR را متوقف کرد، اما به نظر می‌رسد که این شرکت تمایلی به کنار گذاشتن این طراحی ندارد و اکنون از آن برای سری آیفون SE استفاده خواهد کرد.
 
البته، آیفون XR واقعاً گوشی بدظاهری نبود. این گوشی انرژی رنگارنگی را به سری دستگاه‌های آیفون تزریق کرد که به ندرت از محدوده رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و طلایی صنعتی فراتر رفت، اما از سوی دیگر، دلخورکننده است که می‌بینیم اپل، علی‌رغم فروش این گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه و کسب سودهای چشمگیر از آنها، برای چند سال دیگر یک طرح قدیمی را بازیافت می‌کند.
 


آیفون SE 4 ممکن است طراحی آشنایی داشته باشد
 
برخی گزارش‌ها گویای آن است که ظاهر جدید آیفون SE همچنان از حسگر اثرانگشتی استفاده خواهد کرد که در دکمه پاور کناری جای می‌گیرد، درست مانند آی‌پد نسل دهم و آی‌پد ایر. همچنین اولین باری خواهد بود که سری آیفون SE ساختار جمع و جور خود را با پرش از صفحه نمایش 4.7 اینچی به پنل 6.1 اینچی کنار می‌گذارد.
 
صفحه نمایش آن، به احتمال زیاد با توجه به وضعیتش به عنوان یک تلفن ارزان‌قیمت، دارای یک پنل LCD فاقد ProMotion خواهد بود. طبیعتاٌ انتظار می‌رود که تراشه آن ارتقا یابد، اما اطلاعات زیادی در مورد سایر عناصر سخت‌افزاری مانند دوربین یا باتری Li-ion آن مشنتر نشده است. شایعه شده که اپل نسل چهارم آیفون SE را در اواخر سال 2023 یا اوایل سال 2024 معرفی خواهد کرد. جالب است که ببینیم آیا اپل قیمت این سری را افزایش می‌دهد یا نه.
 
کد مطلب: 70164
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام