۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۴

زارع‌پور: از پلتفرم‌های داخلی حمایت می‌کنیم، بعد مردم انتخاب کنند + ویدئو

ایتنا - ​​​​​​​وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفته است آنچه که من احساس وظیفه می‌کنم و در حال انجام است، تقویت و حمایت از پلت‌فرم‌های داخلی است تا ابزار کسب و کار برای کسانی که وارد آن می‌شوند، فراهم شود.
زارع‌پور: از پلتفرم‌های داخلی حمایت می‌کنیم، بعد مردم انتخاب کنند + ویدئو

عیسی زارع پور - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به تازگی در جمع دانشجویان درباره شریط فعلی پیام‌رسان‌های داخلی، صحبت‌هایی داشته و تاکید کرده است من به عنوان وزیر ارتباطات درباره اینکه اینستاگرام بسته یا باز شود در جلساتی که تصمیم گیری می کنند، نظرات کارشناسی دارم و نظرات خود را اعلام می‌کنم اما تصمیم گیری با ما نیست.

وی افزود: کما اینکه برای فیلتر کردن هر سایت معمولی هم کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه که در دادستانی کل کشور ۱۳ عضو دارد و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یک عضو آن است، تصمیم می‌گیرد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، زارع پور گفت: ولی آنچه که من احساس وظیفه می‌کنم و درحال انجام است، تقویت پلت‌فرم‌های داخلی و حمایت از آن‌هاست تا کسانی که وارد این پلت‌فرم‌ها می‌شوند، حتی مردم، ابزار کسب و کار برایشان فراهم شود. فارغ از اینکه چه اتفاقی می‌افتد، اگر تصمیم‌گیری هم بشود که پیام‌رسان‌های خارجی باز شوند، یک پلت‌فرم داخلی هم وجود دارد با این همه حمایت و امکاناتی که دولت فراهم کرده است و پس از آن مردم انتخاب می‌کنند. پلتفرم های خارجی هم هستند که هیچ کدام از موارد در آن نیست.

پیش از این هم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفته بود که در حال حاضر تمرکز ما حمایت از پیام رسان‌هایی است که مردم اقبال بیشتری به آنها نشان داده‌اند و با آماده شدن زیرساخت‌هایشان، کیفیت آنها هم به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا کرده است.

او با بیان اینکه وجود پیام‌رسان‌های متعدد در کشور شاید نیاز و ضرورت نباشد اما نمی‌شود یک باره همه آن‌ها را کنار گذاشت، خبر داده بود که یک برنامه مدونی را دنبال می‌کنیم تا کمک کنیم آن‌ها تقویت شوند و در نهایت دو یا سه پیام رسان در کشور فعال باشند که بتوانند نیازهای مردم را بر طرف کنند.

وی ادامه داد: درحال حاضر تمرکز ما حمایت از پیام‌رسان‌هایی است که مردم اقبال بیشتری به آنها نشان داده‌اند و زیر ساخت‌های آنها آماده است و در این مدت هم کیفیت‌شان به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا کرده است.

 
کد مطلب: 70163
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
بزرگوار کلام شما متین ، اما به دلیل تعدد مراجع تصمیم گیری و مدیریت های متعدد ، و به تبع آن مجریان متفاوت و نبود اتفاق نظر ، عامل مهمی شده برای عدم اعتماد کاربران ، البته نقاط ضعف سخت افزاری و نرم افزاری هم مزید بر علت شده ، به هر حال امید که آنچه که خیر است پیش روی همه قرار گیرد.انشااله.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام