کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اپل تبلیغات در اپ‌استور را افزایش داد

1 آبان 1401 ساعت 11:53

ایتنا - ​​​​​​​دفعه بعد که می‌خواهید اپلیکیشنی را در آیفون‌تان دانلود کنید، آماده مشاهده تبلیغات بیشتر باشید.



طبق ایمیلی که توسط وب سایت MacRumors دیده شده، اپل از ۲۵ اکتبر، دو بخش جدید تبلیغات را در فروشگاه اپ استور اضافه خواهد کرد. این شرکت آمریکایی در همه کشورها بجز چین، قصد دارد فروش فضای تبلیغات در تب "امروز" (Today) و انتهای فهرست اپلیکیشن‌ها، را آغاز کند. این تبلیغات آیکنی با زمینه آبی خواهند داشت تا با توصیه‌های دیگر متمایز شود.

به گزارش ایتنا از ایسنا، اگرچه اپل از سال ۲۰۱۶ تبلیغات جست‌وجو را در اپ استور فروخته است اما تب"امروز" پیش از این، برای توصیه‌های تیم تحریریه این شرکت اختصاص داشت. این شرکت در صفحه پشتیبانی خود اعلام کرده است با تبلیغات تب "امروز"، اپلیکیشن شما در صفحه اول اپ استور به شکل شاخصی ظاهر خواهد شد و کاربران هنگامی که از اپ استور بازدید می‌کنند، ابتدا آنها را مشاهده خواهند کرد.

اپل در ماه ژوییه برای نخستین بار اعلام کرد در تب "امروز"، تبلیغات نمایش خواهد داد. افزایش نمایش تبلیغات، بخشی از تلاش اپل برای توسعه کسب و کار تبلیغاتش است. مارک گورمان، خبرنگار بلومبرگ اخیرا گزارش کرده است اپل امیدوار است درآمد تبلیغاتی سالانه خود را سه برابر کرده و تا چند سال آینده، به ۱۰ میلیارد دلار افزایش دهد.

بر اساس گزارش وب سایت انگجت، علاوه بر نمایش تبلیغات بیشتر در اپ استور، اپل ظاهرا قصد دارد در آینده نزدیک، تبلیغات جست و جو را در سرویس "نقشه‌ها" (Maps) معرفی کند.


کد مطلب: 70151

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/70151/اپل-تبلیغات-اپ-استور-افزایش

ايتنا
  https://www.itna.ir