کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استارهاب بیماران و پزشکان را با داده‌های فیت‌بیت به هم پیوند می‌دهد

1 آبان 1401 ساعت 2:00

ایتنا - مشترکان LifeHub+ می‌توانند اطلاعات شخصی Fitbit خود را از طریق این اپ به اشتراک بگذارند و نمرات سلامت، هشدار داده‌ها، و معیارها را دریافت کنند.


شرکت مخابراتی سنگاپوری استارهاب یک سرویس تلفن همراه معرفی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد دسترسی به داده‌های فیتبیت خود را به اشتراک بگذارند و شبکه‌ای از مراقبان را قادر می‌سازد تا از مدیریت مراقبت‌های بهداشتی خود پشتیبانی کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از زددی‌نت، این شرکت می‌گوید که برای 300 بیمار واجد شرایط اول این امکان را فراهم می‌آورد تا در سال اول، قبل از شروع هزینه اشتراک ماهانه، به این خدمات دسترسی داشته باشند.
 
همچنین در بیمارستان الکساندرا، به عنوان یک شریک در این پلتفرم، مربیان سلامت بیمارستان را به شبکه متصل کرد تا برنامه‌های مراقبت‌های بهداشتی شخصی‌شده شامل توصیه‌های سبک زندگی و رژیم غذایی را ارائه دهند.
 
استارهاب همچنین اعلام کرد که، علاوه بر این، این موسسه مراقبت‌های سلامت می‌تواند از بیماران کلینیک متابولیک خود در جهت کمک به جلوگیری از گسترش ناخوشی‌ها به بیماری‌های مزمن پیچیده، حمایت کند.
 
سرویس جدید مبتنی بر ابر این شرکت مخابراتی، که LifeHub + نام دارد، به پزشکان رایگان ارائه می‌شود، در حالی که بیماران باید از طریق ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی خود در یک طرح با مبلغ 9.99 دلار سنگاپور (6.91 دلار آمریکا) در ماه اشتراک تهیه کنند.
 


استارهاب اعلام کرد که این مشترکین LifeHub+، به عنوان اولین دسته از 300 کاربر که از این سرویس استفاده می‌کنند، در 12 ماه اول یک دستگاه Fitbit و به برنامه ماهانه دسترسی رایگان خواهند داشت.
 
مشترکان LifeHub+ می‌توانند اطلاعات شخصی Fitbit خود را از طریق این اپ به اشتراک بگذارند و نمرات سلامت، هشدار داده‌ها، و معیارها را دریافت کنند. هدف از این اقدامات ارائه اطلاعات به کاربران در مورد سلامتی و تسهیل پایش روزانه و بهبودیشان است. به عنوان مثال، این اپ را می‌توان طوری برنامه‌ریزی کرد که هشدارها را در طول روز فعال کند، به کاربران یادآوری کند که ورزش کنند، داروهای خود را مصرف کنند یا برای معاینه پزشکی برنامه‌ریزی کنند.
 
مشترکین همچنین این امکان را دارند که به شبکه منتخبی از مراقبت‌های بهداشتی شامل پزشک خانواده یا پزشک عمومی، یک مربی سلامت از بیمارستان الکساندرا، سایر مراقبان و همچنین پزشکانی از سایر مؤسسات بهداشتی دسترسی پیدا کنند.
 
 


کد مطلب: 70054

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/70054/استارهاب-بیماران-پزشکان-داده-های-فیت-بیت-هم-پیوند-می-دهد

ايتنا
  https://www.itna.ir