۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۹

نماینده مجلس: محدودیت فضای مجازی زودتر رفع شود

ایتنا - ​​​​​​​نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به دشمن شناسی دقیق و به موقع مردم انتظار می‌رود هر چه سریعتر محدودیت فضای مجازی برای احیای مشاغل مرتفع گردد.
نماینده مجلس: محدودیت فضای مجازی زودتر رفع شود


حسین گودرزی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: به جوانان باید بگویم که احساس امنیت اساس توسعه، ثبات، ماندگاری سرمایه گذار و ایجاد اشتغال است. حال که ملت با دشمن شناسی دقیق سیلی دیگری به بیگانگان زده‌اند ضرورت دارد محدودیت فضای مجازی برای احیای مشاغل و تبادل اطلاعات زودتر رفع شود.

وی در ادامه اظهار کرد: هیچ جامعه‌ای مانند ملت ما پیام روشن و قابل پذیرشی برای ارائه به فضای مجازی ندارد.

منبع: ایسنا
کد مطلب: 70015
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
بزرگواران‌ ، با این وضعیت اینترنت ، هیچ‌ نرم افزاری امکان آپدیت ندارد ، از جمله ویروس یاب ، سیستم عامل ، فایروال ، که خود از عوامل ضعف و صدمه پذیری فراوان سیستم ها و ناامنی محیط اینترنت خواهد شد ، حتی امور بانکی و اداری تحت شبکه هم بسیار کند و گاها غیر ممکن شده . پرداخت قبوض ، عملیات بانکی بسیار کند و اغلب با خطا مواجه میشود ، مانند صفحه نوبت دهی پاسپورت که عملا قابل دسترس نیست ، تجارت تحت شبکه هم که همه میزان خسارات آنرا می دانند و بیان کرده اند ، و....... آیا گمان نمی کنید نوع نگاه به اینترنت را به نوعی باید مورد تجدید نظر قرار بگیرد.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام