۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۰

پیروی صنعت تراشه سازی تایوان از قوانین آمریکا

ایتنا - ​​​​​​​تایوان اعلام کرد تولید کنندگان نیمه رسانا به پیروی از قانون اهمیت زیادی می دهند. این امر نشان دهنده پیروی تایوان از قوانین نظارت برصادرات فناوری تراشه آمریکا به چین است.
پیروی صنعت تراشه سازی تایوان از قوانین آمریکا

دولت تایوان اعلام کرد شرکت های تولید کننده نیمه رسانا به پیروی از قانون اهمیت زیادی می‌دهند. این امر نشان دهنده پیروی تایوان از قوانین نظارت برصادرات فناوری آمریکا است که صنعت تراشه سازی چین را هدف گرفته است.

به گزارش ایتنا از مهر، طبق قوانینی که دولت آمریکا اعلام کرده چین نمی تواند به برخی تراشه هایی که در هر نقطه ای از جهان با فناوری آمریکایی ساخته می شود، دسترسی یابد. هدف چنین اقدامی کند کردن پیشرفت های فناورانه و نظامی چین است.

تایوان بزرگترین تولید کننده تراشه به حساب می آید و مقر فعالیت شرکت های TSMC ( بزرگترین تراشه ساز جهان) و همچنین تامین کنندگان مهم تجهیزات برای اپل است. وزارت اقتصاد تایوان در واکنش به وضع قوانین در آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد شرکت های تایوانی پیرو قانون هستند.

در این بیانیه آمده است: صنعت نیمه رسانای تایوان از مدت ها قبل به مشتریان خود در سراسر جهان سرویس رسانی می کند و اهمیت زیادی به پیروی از قانون می دهد. درهمین راستا این کشور علاوه بر پیروی از مقررات و قوانین داخلی  با نیازهای مشتریان بین المللی که به شرکت های تایوانی سفارش می دهند و همچنین هنجارهای مشتریان کشورهای مختلف همکاری می کند.

طبق بخش دیگری از بیانیه مذکور، دولت با تولید کنندگان تراشه ارتباط نزدیک خود را حفظ و از سرمایه گذاری جهت گسترش کارخانه و تامین تجهیزات برای توسعه فناوری در جهان  پشتیبانی می کند.
کد مطلب: 69979
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام