۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۰

افشای مشخصات کروم‌بوک لنوو مخصوص گیمرها

ایتنا - ​​​​​​​مشخصات یک کروم بوک مخصوص بازی های رایانه ای با نمایشگر ۱۶ اینچی در وب سایت لنوو رصد شده است.
افشای مشخصات کروم‌بوک لنوو مخصوص گیمرها

به تازگی وب سایت «کروم آنباکسد» مشخصات یک کروم بوک IdeaPad5 مخصوص بازی‌های رایانه‌ای را بخش مرجع مشخصات محصول سایت شرکت لنوو رصد کرده است. به این ترتیب به نظر می رسد لنوو تصمیم دارد در آینده ای نزدیک رایانه های کروم بوک مبتنی بر بازی رایانه ای ارائه کند.

به گزارش ایتنا از مهر، طبق مشخصات فاش شده، این مدل با کروم بوک IdeaPad 5i قابل مقایسه است که در ماه آگوست سال جاری میلادی رونمای شد، اما چند قابلیت جدید و قابل توجه برای طرفداران بازی های رایانه ای دارد.

شاسی این دستگاه و همچنین نمایشگر ۱۶ اینچی با وضوح QHD با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز آن با مدلIdeaPad ۵i یکسان است. همچنین لپ تاپ رصد شده به وای-فای۶ متصل می شود دارای دو اتصال دهنده یو اس بی سی، ۲ اتصالی یو اس بی ای ، جک هدفون و یک کارتخوان میکرو اس دی است.  کیبورد این لپ تاپ نیز  دارای نور پس زمینه RGB است . 

در کنار این موارد کروم بوک جدید دارای پردازشگر Core i۳-۱۲۱۵U و احتمالا  یک نسخه دیگر با پردازشگر  i۵-۱۲۳۴U است. این گزینه ها با ۸ گیگابایتRAM و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره ارائه می شوند. از آنجا که هنوز GPU مخصوص دستگاه ذکر نشده احتمالا مدل های این کروم بوک برای بازی های آنلاین سرویس هایی مانند آمازون، لونا، انویدیا جی فورس نو و ایکس باک کلاد گیمینگ مناسب خواهد بود.
کد مطلب: 69927
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام