۰
plusresetminus
پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۱

آغاز فروش گوشی‌ هوشمند در فروشگاه آنلاین همراه اول

همراه اول در راستای ایجاد اطمینان خاطر برای مشترکان و ارائه خدمات یکپارچه تضمین شده، دور جدیدی از فروش آنلاین گوشی‌های هوشمند با قابلیت پشتیبانی از 4G و 5G را کلید زد.
آغاز فروش گوشی‌ هوشمند در فروشگاه آنلاین همراه اول

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول با هدف یکپارچگی در ارائه خدمات پایه ارتباطی به مشترکان خود و متقاضیان ورود به شبکه نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، فروش گوشی هوشمند از طریق درگاه خدمات جامع خود تحت عنوان فروشگاه آنلاین را کلید زد.

 همزمان با اجرای این طرح که از اواسط شهریور 1401 آغاز شده،‌ امکان خرید رنج متنوعی از گوشی های هوشمند که اغلب «اقتصادی» هستند، فراهم شده است.

 در حال حاضر محصولات دو برند معتبر تولیدکننده تلفن همراه در جهان از منظر ترتیب قیمتی در بخش فروشگاه آنلاین همراه اول لیست شده است که قابلیت پشتیبانی از 4G و 5G را دارند.

 با توجه به سرمایه گذاری های انجام شده توسط همراه اول بر روی توسعه فناوری اینترنت پرسرعت، خرید گوشی از فروشگاه آنلاین پیشنهاد می شود.

 اپراتور اول تلفن همراه کشور سعی داشته با ایجاد زمینه ای راحت برای خرید گوشی توسط مردم، ضمن برقراری شرایط گارانتی ویژه و تضمین اصالت کالا، گوشی را با قیمت مناسب به دست مصرف کننده نهایی برساند.

 این در حالی است که همزمان با خرید گوشی، خریداران از امتیاز دریافت یک عدد سیمکارت اعتباری به همراه 20 گیگابایت اینترنت هدیه نیز بهره مند می شوند و ضمنا گوشی خریداری شده خود به همراه پکیج هدیه همراه اول را بدون پرداخت هیچگونه هزینه اضافه ای بابت ارسال، در هر نقطه از کشور دریافت خواهند کرد.

 متقاضیان استفاده از این شرایط ویژه، می توانند با مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول به نشانی Shop.mci.ir، ضمن مشاهده آخرین محصولات و مقایسه آن ها، نسبت به ضوابط و مقررات خرید نیز آگاه شوند. از طریق آدرس shop.mci.ir/mobile نیز می‌توانند جهت خرید گوشی اقدام کنند.
کد مطلب: 69900
برچسب ها: همراه اول
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام